Å bruke angreretten ihht til norsk lov ser jeg ikke på som et problem.
Tror folk både her på forumet og ellers begir seg inn på værre gråsoner enn dette.
Jeg ser på det som et etisk problem hvis man kjøper en gjenstand med eneste hensikt å bytte den.
CT er et stort gode, utnytting tar livet av alle gode ting, se bare på hvordan US Airways har rasert Star Alliance awards for alle sine partnere.
Av disse grunner mener jeg at dette er tabu på et åpent nettforum.
*Den hyggelige kundeveilederen kunne fortelle meg at det er tillatt å booke med Star Alliance hvis SAS ikke har ledige bonusseter
Har fått booket min første CT
Klarte å få til Bangkok i business for to personer i Mars neste år
Tur 12 Mars OSL-CPH-BKK med SAS
Retur 01 April BKK-FRA-OSL med Thai Airways*
Skatter og avgifter kom på kr 2056 per snute pga Thai Airways på returen.
Total pris: 135000 poeng.
*Den hyggelige kundeveilederen kunne fortelle meg at det er tillatt å booke med Star Alliance hvis SAS ikke har ledige bonusseter
Har fått booket min første CT
Klarte å få til Bangkok i business for to personer i Mars neste år
Tur 12 Mars OSL-CPH-BKK med SAS
Retur 01 April BKK-FRA-OSL med Thai Airways*
Skatter og avgifter kom på kr 2056 per snute pga Thai Airways på returen.
Total pris: 135000 poeng.
En fantastisk forbedring om det stemmer, men er redd du var heldig, like heldig som jeg var når jeg ikke ble belastet fuel-tillegg på forrige bonustur med LH/UA.![]()
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=103736Noen som kan si meg reisene innen eurobonus som gir flest poeng i forhold til pris?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.