LN-TDK
Hva skal det stå her?
Hmmmmmm..... Dette er da ikke rent spill![]()
Man må jo starte et sted

Hmmmmmm..... Dette er da ikke rent spill![]()
Er ikke så syk (ennå...) , så jeg får kuske rundt med mine Q400' med base FRA noen dager til.
Man må jo starte et stedfår mange B737 for 50 mill og det er et bra utgangspunkt for videre planlegging ;-)
Enig! Men husk; hvor ofte har man tid til å sette i gang rutene sine 20 ganger om dagen.. sats på 757, 777LR eller 787 for å få litt lengde på flightene.. tjener mye penger for å kanskje starte flightene 1-2 ganger om dagen.. dro nettopp inn 32 millioner etter at nattens flighter ankom sine respektive ankomststeder![]()
Det er sant! har 8 767'ere på ruter og de drar til alle verdens hjørner og drar inn en god slant, men må begynne å investere i 777 da jeg vil dra fra øst til vest eller bare spare å så få tak i A380 hmmmm... valgets kval![]()
eller dra på 3 X 50 mill til, få nok pax point til å få 2 X 380 gratis.. trenger bare 4000 pax points..
hva heter selskapet ditt? på tide å investere her hører jeghehe
Hehe hvis jeg skal dra på 3*50 til så må jeg nok vurdere å utsette det til fredag men da senester jo blitt hekta på dette så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde kortet mitt rent
Selskapet heter TDK Airlines
Make me proud, investerte 200 000 aksjer i deg.. hehe
Satser på stor avkastning her eller? ^^,
vel som tidligere nevt så jobber jeg som kontorrotte ut denne og november måned så her blir det svært liten turnaround tidmed andre ord: Takk for tilitten hehe
![]()
TDK Airlines vurderer sterkt å øke kapitalen med 100M $ for å anskaffe seg 2stk A380
EDIT: Holy Sh** å verdien steg!
haha hvor mye tjente du egentlig nå på det "hoppet" mitt?TDK Airlines må være den beste investeringen jeg noensinne har gjort/kommer til å gjøre![]()
haha hvor mye tjente du egentlig nå på det "hoppet" mitt?![]()
Men nå må jeg slutte med å kjøpe aksjer for alle pengene, på tide å spare opp cash til å kjøpe fly nå..hehe