Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
MOW Airlines opplvde et lite setback ettersom jeg var på reisefot i 24 timer, men vi er nå tilbake med 4 ERJ-190 og en ATR72. Et RØVERKJØP for potensielle investorer!![]()
tips: shop opp så mye fuel som mulig når det er billig.. er gode kroner pr lbs.
kjøpte nettopp 10 000 000 lbs.. holder kanskje ut dagen![]()
TDK Airlines fikk oppleve selskapets første forsinkelse i dag da LN-WIA, en B737-800, ble en time forsinket grunnet teknisk svikt. LN-WIA kom seg avgårde tilslutt, men 20 passasjerer valgte å reise med et konkurrerende flyselskap. Svikten kostet selskapet 50 000 dollar og knuste TDK Airlines sjef Thomas sin drøm om 100% punktlighet.
Fullguffe airlines restruktuerer flåten litt i kveld, må få bort 2 stk ATR 72, inn med ERJ 190, blir ikke penger av de andre. Etter det er det å jobbe knallhardt mot å få nok cash til å starte IC.
Min konklusjon etter noen dager med dette: Noen trafikkleder/rute/flåteansvarlig i et flyselskap blir jeg nok aldri, men investor derimot... En stor takk til TDK airlines og Air Bergen![]()
Deilig å se aksjeverdien bare stige å stige uten at jeg gjør noe særlig ^^,
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.