Airline Manager

Man må jo starte et sted :-P får mange B737 for 50 mill og det er et bra utgangspunkt for videre planlegging ;-)

Enig! Men husk; hvor ofte har man tid til å sette i gang rutene sine 20 ganger om dagen.. sats på 757, 777LR eller 787 for å få litt lengde på flightene.. tjener mye penger for å kanskje starte flightene 1-2 ganger om dagen.. dro nettopp inn 32 millioner etter at nattens flighter ankom sine respektive ankomststeder ;)

Enig! Men husk; hvor ofte har man tid til å sette i gang rutene sine 20 ganger om dagen.. sats på 757, 777LR eller 787 for å få litt lengde på flightene.. tjener mye penger for å kanskje starte flightene 1-2 ganger om dagen.. dro nettopp inn 32 millioner etter at nattens flighter ankom sine respektive ankomststeder ;)

Det er sant! har 8 767'ere på ruter og de drar til alle verdens hjørner og drar inn en god slant, men må begynne å investere i 777 da jeg vil dra fra øst til vest eller bare spare å så få tak i A380 hmmmm... valgets kval :P

Det er sant! har 8 767'ere på ruter og de drar til alle verdens hjørner og drar inn en god slant, men må begynne å investere i 777 da jeg vil dra fra øst til vest eller bare spare å så få tak i A380 hmmmm... valgets kval :P

eller dra på 3 X 50 mill til, få nok pax point til å få 2 X 380 gratis.. trenger bare 4000 pax points.. ;)
hva heter selskapet ditt? på tide å investere her hører jeg ;) hehe

eller dra på 3 X 50 mill til, få nok pax point til å få 2 X 380 gratis.. trenger bare 4000 pax points.. ;)
hva heter selskapet ditt? på tide å investere her hører jeg ;) hehe

Hehe hvis jeg skal dra på 3*50 til så må jeg nok vurdere å utsette det til fredag men da senest ;) er jo blitt hekta på dette så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde kortet mitt rent :P Selskapet heter TDK Airlines

Hehe hvis jeg skal dra på 3*50 til så må jeg nok vurdere å utsette det til fredag men da senest ;) er jo blitt hekta på dette så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde kortet mitt rent :P Selskapet heter TDK Airlines

Make me proud, investerte 200 000 aksjer i deg.. hehe

Make me proud, investerte 200 000 aksjer i deg.. hehe

Satser på stor avkastning her eller? ^^,
vel som tidligere nevt så jobber jeg som kontorrotte ut denne og november måned så her blir det svært liten turnaround tid :P med andre ord: Takk for tilitten hehe :D

Satser på stor avkastning her eller? ^^,
vel som tidligere nevt så jobber jeg som kontorrotte ut denne og november måned så her blir det svært liten turnaround tid :P med andre ord: Takk for tilitten hehe :D

Hehe.. ja men da er det potensiale her.. engasjerte folk får ting til å skje.. hehe

her ble det nettopp en ny 787, deeet trengte jeg.. :P hehe

TDK Airlines vurderer sterkt å øke kapitalen med 100M $ for å anskaffe seg 2stk A380

EDIT: Holy Sh** å verdien steg!

Last edited:
TDK Airlines vurderer sterkt å øke kapitalen med 100M $ for å anskaffe seg 2stk A380

EDIT: Holy Sh** å verdien steg!

TDK Airlines må være den beste investeringen jeg noensinne har gjort/kommer til å gjøre :)

haha hvor mye tjente du egentlig nå på det "hoppet" mitt? :P

49995 TDK Airlines $ 11.31 / 1.65 $ 565,575

Hehe, har 49995 aksjer som jeg kjøpte til 1.65 (tror jeg kjøpte noen enda lavere også)

Blir noen prosent ja :)

Men nå må jeg slutte med å kjøpe aksjer for alle pengene, på tide å spare opp cash til å kjøpe fly nå..hehe

Kjøpte akkurat inn 5 tonn fuel til $400 - men det likte visst ikke markedet... Nuvel. JW Airlines(JWA ;-) ) kjører på med en flåte 319 foreløpig for intercont Canada/US østkyst-Europa med fuelhedge! og er jo et røverkjøp for øyeblikket til $0.16. :colgate:

$400 for fuelen er jo billig? Kjøpte for ca $120.000 pluss at jeg har investert ca $650.000 i SVG Airlines - God avkastning!
Har tre ERJ 190 som flyr fra OSL til MAD, SVO og AMS. Min plan er en flåte med 777 eller 787, slik at jeg slipper turnaround så veldig ofte. Ruter på ca 11,5T hadde vært perfekt.
Morsomt og avhengigskapende spill. Takk for tipset.

Last edited:
Tror ikke fuelen blir lavere enn 400 nei - så jeg satt 1,800,000 i fuel så jeg slipper å måtte kjøpe dyr fuel fremfover - og ble belønnet med et kursfall fra 0.18 til 0.16 på kjøpet. Jaja. Går vel opp igjen!

$400 for fuel er billig!" da kan man gjøre store kupp. jeg kjøpte nylig 6,3M Tonn fuel :D
- Joe W
Ja kursen detter litt men går fort tilbake ettersom du har avganger :)

Verdivurderingen fungerer jo ikke i det hele tatt. Selskapet mitt er verdt 870.000 i følge den

Da har jeg 820.000 cash i banken, dvs 3 E90, 1 Q400, 1.850.000lb fuel, 4 gode ruter og svært høy reputation er verdt 50.000:rolleyes:

...riktignok hadde jeg er streik i går kveld. Men tapte ikke så mye på den :)

Back