Airline Manager

Da har jeg kjøpt meg 100 000 aksjer i TDK Airlines, så da får du vise hva du er god for, LN-TDK ;)

Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,83 USD).

Jeg føler presset stige ;)

Har selv 50 000 aksjer hos Cheapo International vurderer 50 000 nye :)

Nå har jeg 50% mer cash enn hva selskapet er verdt.....og da kommer flyene i tillegg. Snakk om undervurdert aksje:lol:

Har 22,8M USD på bok, 25,1M Lbs. fuel på lager og fly til en salgsverdi på i underkant av 82M USD.

Selskapet mitt er visstnok verdt 18,2M USD :lol: :rolleyes:

Da er jeg også igang med mitt nystartede selskap "Hey Airlines" .

Atr 43 Oslo - London
B737-800 Oslo - Madrid

Spennende dette her =)

Da har bakkemannskapene i Berlin klart å skade flyet mitt på jomfruturen!!! :headbang $50,000 kosster det å fikse flyet mitt.

Da har bakkemannskapene i Berlin klart å skade flyet mitt på jomfruturen!!! :headbang $50,000 kosster det å fikse flyet mitt.

Det der MÅ være toppen av uflaks!
nei vent nå litt..... :-P

Last edited:
Hvor lenge (ant dager) har dere spilt?

Har selv spilt siden lørdag, men verdien på egen aksje er fortsatt like lav, dvs 0,10.

Pt har jeg 2 x A319, som patrulerer OSL-ULN og OSL-LOS.

Ellers er aksjer i andre (strø)selskaper hamstret. Hamstringen av aksjer belønnet med tittelen "Medium Investor"..

Spent på hva som skal til får aksjen begynner røre på seg i riktig retning.

Vel jeg begynnte i går og nå ser det slik ut:
Routes: 30
Company value: 116 275 080
Account: 44 261 009
Total flights: 232
Pax of all time: 32 110
Stock rate: 11,84

Jeg ga 20 av mine sårt tjente dollar (x3) til de som lager dette spillet og de ga meg 50 000 000 i monopolpenger tilbake (x3) ^^, da investerte jeg i store fly som gir større utbetalinger/flere pax, sjekk også ut: http://am.n00b.hk/ for tips om de mest lønnsomme rutene fra der hvor du har hubben din. Aksjeverdien stiger/synker i takt med selkaps verdien din. Håper dette var noen gode tips og lykke til :)

Last edited:
Da har aksjekursen steget i SVG Airlines. Pr nå ligger kursen på 19.93. Vil garantert passere 20 i dag.

Vi har noen firm orders på et visst antall 787-ere eller hva enn han sprø styreformannen plutselig finner på... :)

Tror du ikke pilotene mine begynte å krangle om lønn i dag da? Jeg ga de valget mellom julebord eller lønnsøkning, de valgte begge ;)

Aksjekursen har også steget hos TDK Airlines. Den er nå på 11.84 og satser på at den er over 12 kanskje 13 innen dagen er historie. TDK skal i dag åpne en ny hub i New York. Grunnen til det er å starte som smått med innenlands ruter i USA og et par IC ruter til Europa og Asia fra hver sin kyst

New York holder jeg meg langt unna. Hadde en rute inn der, men belegget var dårlig. Her i gården er det mest Phoenix, St.Kitts & Nevis, Caracas og Santiago de Chile som gjelder.

Hadde 97% belegg på New York - Seattle, ellers var det 100% på resten av rutene jeg åpnet :D

Vel jeg begynnte i går og nå ser det slik ut:
Routes: 30
Company value: 116 275 080
Account: 44 261 009
Total flights: 232
Pax of all time: 32 110
Stock rate: 11,84

Jeg ga 20 av mine sårt tjente dollar (x3) til de som lager dette spillet og de ga meg 50 000 000 i monopolpenger tilbake (x3) ^^, da investerte jeg i store fly som gir større utbetalinger/flere pax, sjekk også ut: http://am.n00b.hk/ for tips om de mest lønnsomme rutene fra der hvor du har hubben din. Aksjeverdien stiger/synker i takt med selkaps verdien din. Håper dette var noen gode tips og lykke til :)

Pass opp litt der, for denne kalkulatoren går ikke ut i fra oppdaterte demand prosenter. Man finner ut lengste flight, ja, men det har ingen sammenheng med demanden lenger. Så vær litt obs der :)

Lite fall i kursen etter noen dramatiske omstruktureringer i selskapet for å øke cashflowen til det tredoble.. hehe avkastning på aksjen vil stige, i promise..

Skomgo Airlines har vært stigende siden lørdag, og etter et lite fall i dag, vil den fortsette med å stige ettersom cashflowen øker betraktelig..

Pass opp litt der, for denne kalkulatoren går ikke ut i fra oppdaterte demand prosenter. Man finner ut lengste flight, ja, men det har ingen sammenheng med demanden lenger. Så vær litt obs der :)

Lite fall i kursen etter noen dramatiske omstruktureringer i selskapet for å øke cashflowen til det tredoble.. hehe avkastning på aksjen vil stige, i promise..

Skomgo Airlines har vært stigende siden lørdag, og etter et lite fall i dag, vil den fortsette med å stige ettersom cashflowen øker betraktelig..

Den gir meg iallefall fulle fly, og det liker jeg :) men visse forbehold må jo tas selvfølgelig.

Back