Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,84 USD).
Nå har jeg 50% mer cash enn hva selskapet er verdt.....og da kommer flyene i tillegg. Snakk om undervurdert aksje
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,84 USD).
Da har jeg kjøpt meg 100 000 aksjer i TDK Airlines, så da får du vise hva du er god for, LN-TDK
Cheapo International Airlines er fortsatt på billigsalg (1,83 USD).
Nå har jeg 50% mer cash enn hva selskapet er verdt.....og da kommer flyene i tillegg. Snakk om undervurdert aksje![]()
Finner ikke selskapet mitt på lista, noe jeg gjør feil tro?
Ser deg heller ikke på lista ?!
Noen som har en ide?
Da har bakkemannskapene i Berlin klart å skade flyet mitt på jomfruturen!!! :headbang $50,000 kosster det å fikse flyet mitt.
Vel jeg begynnte i går og nå ser det slik ut:
Routes: 30
Company value: 116 275 080
Account: 44 261 009
Total flights: 232
Pax of all time: 32 110
Stock rate: 11,84
Jeg ga 20 av mine sårt tjente dollar (x3) til de som lager dette spillet og de ga meg 50 000 000 i monopolpenger tilbake (x3) ^^, da investerte jeg i store fly som gir større utbetalinger/flere pax, sjekk også ut: http://am.n00b.hk/ for tips om de mest lønnsomme rutene fra der hvor du har hubben din. Aksjeverdien stiger/synker i takt med selkaps verdien din. Håper dette var noen gode tips og lykke til![]()
Noen av oss er dog skeptiske til å skyte inn real cash i et facebookspill...
Pass opp litt der, for denne kalkulatoren går ikke ut i fra oppdaterte demand prosenter. Man finner ut lengste flight, ja, men det har ingen sammenheng med demanden lenger. Så vær litt obs der
Lite fall i kursen etter noen dramatiske omstruktureringer i selskapet for å øke cashflowen til det tredoble.. hehe avkastning på aksjen vil stige, i promise..
Skomgo Airlines har vært stigende siden lørdag, og etter et lite fall i dag, vil den fortsette med å stige ettersom cashflowen øker betraktelig..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.