Airline Manager

Da var High North Airlines etablert med 3 BAE 146-200 og base på OSL, opererer 3 ruter OSL-FAE, OSL-CPH og OSL-ARN. Synd at man ikke kan fly innenlands i Norge :-)

Jetscan Airlines söker också investorer. Det skall vara bra att investera i Östeuropa nu har jag hört ;)

Jetlynx Airlines er også intressert i investorer. Har èn maskin i flåten, men det går oppover. Investorer er ganske sikkert garantert avkastning!

Jetlynx Airlines

Hva gjør dere i forhold til reklame? Verdt pengene og hjelper det?
Jeg tror det er har mye å si spesielt for "reputation" - og dermed også belegget. I tillegg er kostnaden for reklame relativt liten, så jeg har ihvertfall kjørt på...

Novair, er det du som er Bakken's Airlines? Finner ikke Bakke ser du. Har investert i Bakken's

Jeg tror det er har mye å si spesielt for "reputation" - og dermed også belegget. I tillegg er kostnaden for reklame relativt liten, så jeg har ihvertfall kjørt på...

har ikke sett noe poeng i det. Kan ikke si at det har gitt noe særlig uttelling på rutene mine...... :)

Har 100% Reputation, og det er leeeenge siden jeg reklamerte sist. Det eneste jeg kjører reklame for nå er 2 stk B747'ere.... Men jeg tror ikke det hjelper.

Someone: Nå ligger fuelen på 500 $

Novair, er det du som er Bakken's Airlines? Finner ikke Bakke ser du. Har investert i Bakken's

Nei, det er ikke det. Flere som sliter med det samme. :cry:

EDIT: Fuelen har steget til 1,500 igjen, her gjelder det å følge med i svingene!

Last edited:
Her falt aksjekursen på Cheapo International Airlines litt fra 1,70 til 1,60. Dette skyldes innkjøp av fuel da den kostet 500 USD. Måtte sikre meg et lager siden prisen var såpass ok (har dog sett den på 400 USD tidligere). Så nå sitter man på et lager på godt over 25,5 mill. Lbs ;)

I skrivende stund står aksjen i Cheapo International Airlines på 1,64.

Og der var Jannis Airlines etablert også gitt, får se om den overlever hehe.
Spørs om jeg må selge min 737 og gå for noen mindre flytyper ja for å tjene mere penger.
Flyr nå på OSL-CPH med 737.

Jeg solgte 738'en min og investerte i ERJ 190'er og satte de inn på SFO/LAX-HNL

Kompenserte etter hvert som pengene kom inn i ATR 42/72 og Q400. Og da var man kommet i gang.....

har ikke sett noe poeng i det. Kan ikke si at det har gitt noe særlig uttelling på rutene mine...... :)

Har 100% Reputation, og det er leeeenge siden jeg reklamerte sist. Det eneste jeg kjører reklame for nå er 2 stk B747'ere.... Men jeg tror ikke det hjelper.

Someone: Nå ligger fuelen på 500 $

Jeg startet med 50 % reputation, og den stiger sagte, men sikkert, til det jeg trodde bla var resultat av advertising. Er dog ikke i nærheten av 100% ennå. Kjører i stor grad nesten fulle fly på rutene - trodde det var en sammenheng mellom god reputation og demand?

Flyr av alle ting intercont med 319s. Hvor realistisk det er jo en annen ting...

Har selv en god del av disse rutene og.... :D

Men de generer penger, og målet med dette spillet er jo å tjene mest mulig penger.....;)

Har gitt opp å bruke ATR-42. Fant ut at de har et fuel forbruk som gjør at man må ha fuelcost på lavere enn $1000/lb for å hele tatt tjene penger, og selv med fuel til 500 er det ikke mye butikk. Så byttet de to jeg hadde i en Q400

Jeg håper på skikkelig Excel-avkastning på de pengene jeg har investert i Får Season Airlines :lol:

Da har det vert stiftelsemøte i Gulf of Mexico for Refvik Airlines

En ERJ 190 er satt inn på ruten IAH-JFK, og en på IAH-LAX. I tillegg flyr en Q400 JFK-BOS

Så får man sjå kordan dette går etterkvart...

Back