Airbus A350 - status og driftssetting

Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Kan godt li`den....Tak-off kunne næsten ikke høres....
DEN må SAS meget gerne bestille 12-15 stks af hurtigst muligt....gerne idag , hihihi
Hilsen Ole

Da får vi bare gratulere Airbus med first flight (den er ennå ikke kommet ned). Programmet har vel nesten gått etter planen, de har nok lært mye ifra 380 programmet her, så dette ser jo bra ut for Airbus.
får håpe det tikker inn en bestilling ifra SK på Mandag da :D . Og regner med A350 besøker Paris neste uke.

Kan godt li`den....Tak-off kunne næsten ikke høres....
DEN må SAS meget gerne bestille 12-15 stks af hurtigst muligt....gerne idag , hihihi
Hilsen Ole

Helt enig. En rigtig, rigtig flot maskine - og ihvertfald visuelt synes jeg den er pænere end 787.

Bredere kabine ift 787 er også positivt.

Den vil jeg også rigtig gerne se med flotte røde motorer og blå hale ;)

Da er hjulene oppe, etter å ha fløyet med dem ute de første 30 min.

Attachments

• A3503.JPG
    A3503.JPG
    16.4 KB · Views: 676

Og hvis/når SAS bestiller den,,så SKAL der stå A350 på undersiden..det ser cool ud
Hilsen Ole

Ser forresten at landingshjulene peker fremover, ala 767, dog ikke like mye.

Attachments

• A3504.JPG
    A3504.JPG
    22.3 KB · Views: 673

Her har omsider Airbus fått til et pent fly, jaggu på tide. Blir intresangt å følge dette prosjektet vidre.

Og til forskjell fra 330/340 som har nedoverbakke i kabinen (da nesen er vesentlig lavere enn halen når den står på bakken), ser det ut til å være omvendt med 350; nesen synes å være høyere enn baken.

Mulig det er kameraene som spiller et lite puss, men det ser nå hverfall slik ut...

Følger lidt med, sådan on and off, i sendingen fra Airbus..ganske interessant, synes jeg..
Der har været præsentationer af mange detaljer,,,cain, cockpi og ikke mindst de kæmpestore RR motorer...De er kraftigere end dem der sidder på A380
Hilsen Ole

Og den er fortsatt i luften. Noen som vet når den skal lande? :)

Omkring kl. 14.00 lokal tid sagde de lige på webcasten.

Den er forøvrigt nu gået op på 25.000 fod og flyver med højere hastighed end tidligere. Alt skulle være gået efter planen indtil videre.

Nå ser det ut til at det skal lande om noen få minutter :) (Ca. klokka 14:00)

Last edited:
Back