Er forresten vinduene større på A350 enn andre Airbus-maskiner?
Det eneste som ser forskjellig ut er at man har winglets paa A350, ellers er nesen og raevva tilnaermet identisk
http://www.bloomberg.com/news/2013-...job-points-to-paris-show-blow-for-boeing.htmlAirbus SAS (EAD) engineers are working 13-hour days to get the company’s latest A350 plane off the ground in time to scoop the headlines at next month’s Paris air show.
A flight around the year’s biggest aviation expo, starting June 17, would let Airbus steal the limelight from Boeing Co. (BA), which aims to use the event to spur orders for an updated 777 and revitalize the 787 program hit by a months-long grounding.
Og ambisjonene er store for aa faa flyet paa vingene til Paris Airshow.
Franskmenn jobber 13 timersdager for aa faa flyet paa vingene sies det. Utrolig!
http://www.bloomberg.com/news/2013-...job-points-to-paris-show-blow-for-boeing.html
Airbus has powered up the prototype A350-900's engines for the first time
Nærmer seg first flight nå, etter de nå fyrte opp motorene for første gang på testmaskin #1
http://www.flightglobal.com/news/articles/picture-airbus-powers-up-flight-test-a350-386567/
Egentlig et ganske kult fly der der. Blir spennende å se det i luften![]()
Egentlig et ganske kult fly der der. Blir spennende å se det i luften![]()
Tja, vil vel ikke påstå at A350 er den mest vellykkede designet av et fly jeg har sett. Det er ett eller annet merkelig med det nesepartiet jeg ikke helt kan forklare. Sånn sett synes jeg 787 har en mye bedre snute. Men at A350 kommer til å bli en fabelaktig arvtaker til A330/340 hva angår komfort og ytelser, er det ingen tvil om.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.