Airbus A350 - status og driftssetting

Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Meget pent fly i mine øyne! Gleder meg til first flight for å se det wheels up :-)

A350 - forsinkelser, status m.v.

Fra Airbus' twitterkonto i kveld:

@Airbus: We confirm A350 XWB 1st flight this Friday 14 June. Take-off from Blagnac, 10:00 am local time, weather permitting #A350FirstFlight #avgeeks

Fra Airbus' twitterkonto i kveld:

@Airbus: We confirm A350 XWB 1st flight this Friday 14 June. Take-off from Blagnac, 10:00 am local time, weather permitting #A350FirstFlight #avgeeks

Fjær i hatten for Airbus dette.. Regner med dette blir webcastet ett sted

Fin liten detalj på fremste sidevindu, hvor det skrår ned, og dermed gjøre det lettere å se ned til siden.

Test Flight Engineer er visst en mer overordnet posisjon. Fra A350XWB-magasinet:

Pascal Verneau <..klipp...> the project test flight engineer of the A350 XWB programme.

In 2007, he was appointed to his current position in the A350 XWB programme. As such, he is again the aircraft manager, the focal point for issues between the design office engineers and the flight test crew.

Jeg har lidt tvivl om hvor dette kan ses...nogen der ved det ?
Hilsen Ole

Airbus har virkelig fått det til med A350, en lekker maskin! Personlig må jeg si den ser hakket bedre ut enn dreamliner. Blir artig å se den i lufta!

Re: Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Airbus har virkelig fått det til med A350, en lekker maskin! Personlig må jeg si den ser hakket bedre ut enn dreamliner. Blir artig å se den i lufta!

Må si at jeg liker A350 bedre, men synes vingene til 787 er mer sexy, det skal de ha.

Hva er denne svarte lakken rundt vinduene? Pynt eller for aa unngaa blending?

Tror det bare er pynt. Men det gir en stilig effekt, siden vinduene på A350 er litt "kjipe", så hadde vært stilig om flere valgte dette

Attachments

• 2md1dv.jpg
    2md1dv.jpg
    52.1 KB · Views: 398
Back