Airbus A350 - status og driftssetting

Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Landet..................
 

Attachments

  • A3505.JPG
    A3505.JPG
    31.1 KB · Views: 1,610
  • A3506.JPG
    A3506.JPG
    28.9 KB · Views: 1,610
Last edited:
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

First Airbus A350 flight - Toulouse 14 June 2013 - 12 best pictures from takeoff to landing, by Flightradar24!

https://plus.google.com/photos/114766975667752614326/albums/5889463554391550913

1W7sE1diz2fYi8iY0nxzoK7h5Js5fi8U3LopN_oXgJg=w400-h213-p-no

u9-ZVFmgNmhdKYQEpz4Vxx1iBm6jOBdmtsa3NkEi3C8=w400-h213-p-no

F6VC-FHntYf5LBvBufJowzdpep3A29AjbaJ8rMinR_0=w400-h213-p-no

Bqrf3WVOMmbzj6wyc2ckMBKiRteWrPBBqY6DvZYKmDw=w400-h213-p-no

XpEIPNE3Ra2gOh6fwFzN_IRzTZFavKsJ3fobF2EV2no=w400-h207-p-no
 
Last edited:
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Det er litt av en maskin dette her.. Blir spennende å se den i diverse farger.

Blir gøy å se hvem som kommer til å elske dette flyet hvis dette kommer i skandinaviske farger og da mislike 787 ;)
 
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Smekkert fly. Liker det eurpoeiske preget over det, med Caravelle-ish neseparti. :)
 
A350 - forsinkelser, status m.v.

Huff, håper vi aldri får se denne kjerra i Skandinavia :cry:

Håper du da blir skuffet ;)

Denne er jo lekker

Ikke noe galt med 787, men -8 er litt for stutt for å få de riktige proposjonene, så den ser nok veldig bra ut når -9 kommer
 
Last edited:
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Blir gøy å se hvem som kommer til å elske dette flyet hvis dette kommer i skandinaviske farger og da mislike 787 ;)
Ser vel ingen grunn til å mislike 787...

Grunnen til at jeg liker A350 bedre utseendemessing er at jeg synes 787 ser litt kort og feit ut, og jeg kommer sikkert til å like 787 bedre i -9 utgaven.

Jeg har flydd 787 flere ganger, uten at jeg har følt det som en revolusjon. Tror heller ikke A350 blir så annerledes. Greit nok, 787 har større vinduer en andre fly, men det har vel A350 også? Når det gjelder komfort (støy, etc.) så er fremdeles A380 den beste maskinen jeg har flydd med.

Som passasjer tipper jeg at de blir ganske like. Hvilke som er mest behagelig å fly kommer nok til å avgjøres av hvilket selskap som opererer den.
 
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Selv om også A350 var rammet av forsinkelser, så virker Airbus som i stor grad har lært av både egne (A380, A400M) og andres feil (787, og mange andre). Istedet for å kjøre på for å få flyet "ferdig" og fikse ting i ettertid, 787 er jo et skrekkeksempel her, virker det som de heller har stoppet opp og løst problemene underveis for å minimere risikoen for problemer i ettetid. Som ofte er langt mer tidkrevende og dyrere å løse. Det samme kan også sies om Bombardier og deres CS
 
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Ser vel ingen grunn til å mislike 787...

Grunnen til at jeg liker A350 bedre utseendemessing er at jeg synes 787 ser litt kort og feit ut, og jeg kommer sikkert til å like 787 bedre i -9 utgaven.

Jeg har flydd 787 flere ganger, uten at jeg har følt det som en revolusjon. Tror heller ikke A350 blir så annerledes. Greit nok, 787 har større vinduer en andre fly, men det har vel A350 også? Når det gjelder komfort (støy, etc.) så er fremdeles A380 den beste maskinen jeg har flydd med.

Som passasjer tipper jeg at de blir ganske like. Hvilke som er mest behagelig å fly kommer nok til å avgjøres av hvilket selskap som opererer den.

Jeg ser heller ingen grunn til det… Men tro meg, det kommer… Da er nok bredden osv. på A350 som kommer til å gjøre 787 til en annenrangs maskin :p
 
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Noen som husker innvendig kabin bredde på A350 vs B787?
 
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

XWB blir den egentlig ikke. B777 har 26cm mere i bredden en A350, og i paxcapasitet er A350 mere lik den en B787, vist vi ser på de to største utgavene av A350..
 
Re: A350 - forsinkelser, status m.v.

Testflight nr2 i dag, og så ut som de tok den opp til flight level 418 denne gangen
 
Back
Top