Originally posted by GFL
Originally posted by ENGM RAMP
En elektrikerlærling? Skal nå foreningene dems begynne å kreve at elektriker-lærlingene blir utnyttet og kreve lønn for disse også?
Jeg mener det er en forskjell ... Lærlingene er ikke garantert jobb i Norwegian, og jeg mener at Norwegian driver med "bruk og kast metoden.
Originally posted by TL
Men en mekaniker lærling har en fagarbeider som sjekker at utført arbeid holder mål.
En Lærling i kabinen har tross alt like mye ansvar som resten av de kabinansatte.
De er der tross alt der for å ivareta sikkerheten for de reisende. Serveringen av kaffe og te er kun en ekstra service for at du skal ha en hyggelig tur:huh:
Originally posted by Hurum
Og hvorfor har Norsk kabinforening, som er fagforeningen til kabinansatte i SAS Braathens plutselig begynt å kreve/fortelle ledelsen i Norwegian hva dem skal gjøre.....?
Greit at fagforeningene og fagforeningstanken i SAS-konsernet er stort og hardt, men nå går dem vil litt vel langt..... - bare en tanke.
Originally posted by Hurum
Som jeg skrev tidligere så ser jeg at dette er en finurlig måte av Norwegian, men den er altså godkjent av myndigetene og Norwegian holder seg innefor lovverket og har fått godkjent ordningen....kanskje Norsk kabinforening bør gå etter ballen også.....
Originally posted by Trety
Da er det bare nok en gang å ønske Norwegian velkommen inn i den virkelige verden sammen med oss andre.ld
Originally posted by CK
og nå er det varslet mulig streik på torsdag - blir mulighet for et "Kodak-moment" med hele DY-flåten på bakken....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.