Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Det ser ut til at jeg ikke blir med på denne turen :cry:

Med ny jobb, som jeg må prioritere over dette DOet, så blir nok det vanskelig :headbang

Så ordren herifra er at ALLE skal ha det gøy, og TR og bilder forventes!!! ;)

Det ser ut til at jeg ikke blir med på denne turen :cry:

Med ny jobb, som jeg må prioritere over dette DOet, så blir nok det vanskelig :headbang

Så ordren herifra er at ALLE skal ha det gøy, og TR og bilder forventes!!! ;)

Du har jo betalt for lengst, dersom du finner noen til å kjøpe plassen din, gi beskjed til meg

Sjekket Mastercard i dag og ser at kun flybilletten er trukket. Noe må ha skjedd da jeg booket på Sheraton. Fikk aldri bekreftelse på mail.

I dag ser jeg at tilbudet gikk ut i går og at billigste rom er på 216 euro!

Noen med forslag?

Heisann, Sheraton krever ikke forskuddsbetaling. Bekreftelsen havner ofte I spamfilteret hos folk. Sjekk der, om ikke du finner, send oss en epost saa sjekker vi. Etter 5 maaneder med akkodering, har endelig SAS kommet tilbake og sagt njet til aa dele ut Eurobonuspoeng.. Glimrende mulighet til aa jump ship moa :p

Så da var det avgjort. Diamond club neste. Er det mulig å endre oppført bonuskort fra EB til diamond club på noen måte, eller må vi gjøre det via pm / email?

Heisann, Sheraton krever ikke forskuddsbetaling. Bekreftelsen havner ofte I spamfilteret hos folk. Sjekk der, om ikke du finner, send oss en epost saa sjekker vi. Etter 5 maaneder med akkodering, har endelig SAS kommet tilbake og sagt njet til aa dele ut Eurobonuspoeng.. Glimrende mulighet til aa jump ship moa :p

jupp, men beløpet er ikke trukket fra kortet. Jeg skal legge meg paddeflat for denne her, for det er nok jeg som har gjort noe feil i bookingen.

Oppdaget det ikke før i dag, da jeg skulle lage reiseregning fra mitt Mastercard.

Tommy, skal jeg høre med Sheraton om jeg kan få booket på nytt for 99 euro?

Så da var det avgjort. Diamond club neste. Er det mulig å endre oppført bonuskort fra EB til diamond club på noen måte, eller må vi gjøre det via pm / email?
Du må jo ikke forlate EuroBonus før "nye" EuroBonus ser lyset over nyttår. Her er det bare å forvente et revolusjonerende bra bonusprogram som er upåvirket av nedskjæringssyndromet Core-SAS :lol:

http://seatexpert.com/flyertalk/megado/

Og nå har seatmap blitt lagt ut hos Seatexpert :)
Configured with 73 seats in Business Class, upgrade opportunities would seem plentiful on this aircraft. And they would have been too, if tommy777 hadn't coerced 70+ FTers into buying their way to the front.
^_^
The flight crew who work this particular route are rumored to be a bit, how shall we say, "different." Service is likely to be somewhat less efficient than the norm, but promises to be much more entertaining. And though the meals won't be old by the time they get to you, they will be dated (think retro).
:D

Ser ut til at dette kan bli interessant...

Nei, men det er fremdeles muligheter for at jeg får brukt den...

Endelig svar på mandag/tirsdag...

Angående PM, så er jeg smertelig klar over saken...

Back