We just got word from Condor that we were not able to secure the slot times wanted for the first leg of the journey.
The flight has to be pushed forward from 0730AM to 0550AM
This is due to ATC restrictions over Europe.
Man blir derifra fraktet med buss til SAS sin hangar der aktivitetene vil foregaa. Kan nevnes at en av Norges nye C130J vil vaere gjest i hangaren der frokost vil serveres. Oppmoete er naa kl 0730 dersom man vil ta imot maskinen fra Frankfurt. Vi skal naa lande litt foer kl 0800
Lander med SK236 kl 0705 fra BGO. Er det da mulig å gå rett til gate, og slippe å gå ut igjen for å sjekke inn til Condor flighten?
Regner med vi busses fra gate til hangaren ...
Lander med SK236 kl 0705 fra BGO. Er det da mulig å gå rett til gate, og slippe å gå ut igjen for å sjekke inn til Condor flighten?
Parts of the journey doesn't allow cameras to be brought, so that means your camera/iPhone and other devices containing cameras, will be laying on the plane unattended for the duration of the Airbus stop.
We will have a professional DO photographer who will capture everything, so I ask you please, don't bring heavy camera equipment. If you plan on bringing a camera, please bring a compact one and be prepared to leave it on the plane.
Just to clarify: The reason why we have these restrictions is that we don't want people to loose their property. Most of us has a hotel room in Frankfurt and it's just better that people bring their id and a little camera for the day. No need for money, reading material, Ipods or other gadgets![]()
Hva med oss som starter på OSL, vi vil jo ha med bl.a kamera og gjerne laptop.
Er det ikke mulig å avtale med DE (eller Airbus) om at slikt blir låst inn en plass mens vi er på fabrikken? For vi vil jo dokumentere fra andre deler av DOet, som kanskje ikke DO fotografen får med seg...
Parts of the journey doesn't allow cameras to be brought, so that means your camera/iPhone and other devices containing cameras, will be laying on the plane unattended for the duration of the Airbus stop.
We will have a professional DO photographer who will capture everything, so I ask you please, don't bring heavy camera equipment. If you plan on bringing a camera, please bring a compact one and be prepared to leave it on the plane
Kva ligger det i "iPhone and other devices containing cameras" ? Eg har ein telefon med eit ubrukeleg kamera -må denne ligge tilbake i flyet? Reiser vel neppe utan telefon, og heller ikkje så gira på å legge att ubevokta.....
Jo da, skjønner det. Så det er relativt trygt å legge kamerabagen igjen i hattehyllen, sammen med trillekofferten, mens vi er inne på fabrikken?Nei, vi lager ingen avtaler med Airbus. For å sette ting i perspektiv: Dersom det tar 2 minutter å lever fra deg utstyr, få kvittering og ganger dette opp med 229 personer, håper jeg du skjønner at ting tar tid.
Du kan legge tingene ombord på eget ansvar, det er eneste løsningen, men som jeg forsøkte å få frem i FT tråden, jeg vil helst ikke ha 229 SLR som knipser bilder hele dagen, igjen, du skjønner sikkert hvorfor.
Det blir plass i hatehylla til en trillekoffert pr. passasjer som starter i Oslo, man kan jo legge tingene sine der
Er det samme type restriksjoner på fotografering på LH i FRA og? Eller er strikken litt meir tøyeleg der....?![]()
Gleder meg og ser frem til turen!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.