Er det fortsatt en wide-body eller blir det en airbus?
Da er jeg med
Er det fortsatt en wide-body eller blir det en airbus?
Det ser ut til at jeg ikke blir med på denne turen
Med ny jobb, som jeg må prioritere over dette DOet, så blir nok det vanskelig :headbang
Så ordren herifra er at ALLE skal ha det gøy, og TR og bilder forventes!!!![]()
Det skal jeg gjøre.Du har jo betalt for lengst, dersom du finner noen til å kjøpe plassen din, gi beskjed til meg
Pluss min, hvis noen her skulle ha lyst på den...Da var business class fullt og kun 11 billetter igjen i Y
Heisann, Sheraton krever ikke forskuddsbetaling. Bekreftelsen havner ofte I spamfilteret hos folk. Sjekk der, om ikke du finner, send oss en epost saa sjekker vi. Etter 5 maaneder med akkodering, har endelig SAS kommet tilbake og sagt njet til aa dele ut Eurobonuspoeng.. Glimrende mulighet til aa jump ship moa![]()
Du må jo ikke forlate EuroBonus før "nye" EuroBonus ser lyset over nyttår. Her er det bare å forvente et revolusjonerende bra bonusprogram som er upåvirket av nedskjæringssyndromet Core-SAS :lol:Så da var det avgjort. Diamond club neste. Er det mulig å endre oppført bonuskort fra EB til diamond club på noen måte, eller må vi gjøre det via pm / email?
^_^Configured with 73 seats in Business Class, upgrade opportunities would seem plentiful on this aircraft. And they would have been too, if tommy777 hadn't coerced 70+ FTers into buying their way to the front.
The flight crew who work this particular route are rumored to be a bit, how shall we say, "different." Service is likely to be somewhat less efficient than the norm, but promises to be much more entertaining. And though the meals won't be old by the time they get to you, they will be dated (think retro).
Pluss min, hvis noen her skulle ha lyst på den...
OSL-TLS-FRA i Y. Send gjerne PM
Tommy777, er påmelding avsluttet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.