Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Etter 5 maaneder med akkodering, har endelig SAS kommet tilbake og sagt njet til aa dele ut Eurobonuspoeng.. Glimrende mulighet til aa jump ship moa :p

Ikke for å mase, for sånt driver vi jo ikke med... ;)

Hvordan går vi naive sjeler som trodde på EB frem for å få registrert et Diamond Club nummer på bookingen vår i stede?

Du signer opp og printer ut kortet ditt på direkten. Tar under fem minutter. Du vil også snart motta et skjema fra Tommy777 hvor du bl.a. oppgir nummeret.

Last edited:
Hei,
Da blir det vel lufthansa M&M på meg. Må jeg registrere meg hos LH før DO, eller kan jeg melde meg inn i forbindelse med DO'et ?

Du signer opp og printer ut kortet ditt på direkten. Tar under fem minutter. Du vil også snart motta et skjema fra Tommy777 hvor du bl.a. oppgir nummeret.

Kort og nummer er i boks, og når skjema fra Tommy777 er i rute så er alt i orden.

Det ligger et skjema på www.starmegado.com (Booking --> Passenger Data Entry)

Det står at data må fylles inn og leveres innen 16 oktober. Jeg kan ikke se at dette har blitt postet i denne tråden enda.

Er dette det endelige skjemaet? Er det bare å fylle inn?

Eller skal vi avvente til beskjed kommer? (Årsak, f.eks. at skjemaet ikke er endelig?)

Bra funn, Mr. Pjalle.. Kommer en epost om skjemaet i morgen til alle, men det er bare aa fylle ut naa

Synes jeg har sett litt forskjellig info om hvor på OSL charteren vil ha holdeplass. Er det avklart om det blir i SAS hangeren eller på GA terminalen?

Bra funn, Mr. Pjalle.. Kommer en epost om skjemaet i morgen til alle, men det er bare aa fylle ut naa

Mottatt og fylt ut - men når jeg får siden "following data stored" står det Yes ved ORD Events selv om jeg ikke har krysset av noe her.

Jeg joiner i FRA. Og er begynt å glede meg!

Mvh,

Går buss fra terminalen .. er jo ikke langt å ta taxi heller. Detaljer om oppmøte kommer etterhvert ..

Er det ikke noe som heter Dalen parkering rett ved GA fortsatt? Mener det var det når jeg hadde sommerjobb på LSG sin avdeling for pakking til charter for en 7 års tid siden...

Ser på skjemaet vi skal fylle ut at vi for Airbus-besøket må velge mellom "Final Assembly Line" og "A380/A350/A320 Cabin Mockup Center". Det var et vanskelig valg :o.

Noen gode forslag? Jeg har ikke vært på noen flyfabrikk før (unntatt hos Diamond Aircraft i Østerrike, men det er jo bare småfly :)).

Frister kanskje mest mest med assembly line. Er det A380 assembly line vi snakker om, eller flere?

Det ser ut til at jeg ikke blir med på denne turen :cry:

Med ny jobb, som jeg må prioritere over dette DOet, så blir nok det vanskelig :headbang

Så ordren herifra er at ALLE skal ha det gøy, og TR og bilder forventes!!! ;)

Nei, men det er fremdeles muligheter for at jeg får brukt den...

Endelig svar på mandag/tirsdag...

Angående PM, så er jeg smertelig klar over saken...
Ser ut til at jeg blir med alikevel :FRA:GER:musikk

100% sikkert blir det forhåpentlig i morgen, men billett FRA-SVG er nå booket ;) Og Farmer (+ CK) har blitt noen kr rikere ;)

Tommy: Ju vill zuun gett a pi-em ;)

Last edited:
Back