Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Heisann folkens,

Her er en oversikt over de som er på lista som ikke har gitt tilbakemelding eller betalt. Vennligst gi beskjed om du skal være med eller ikke så vi kan få vasket lista

Fikk sjekket opp på Flyertalk-siden og der står jeg ikke på denne lista over de som hadde meldt sin interesse og ikke betalt. Og jeg står heller ikke på lista over de som har betalt.

Men det har jeg definitivt gjort. Har paypal-kvittering og Eurocardregning på det. :)

Tommy777: Gidder du å ta en kjapp sjekk om tingene stemmer? :)

Ser ut som om jeg likevel får tid for denne begivenheten, men jeg har en som vil være med på opplegget.

Tommy, er det mulighet for å booke en ekstra plass. Jeg har en datter som kunne tenke seg å bli med?

I så fall vil jeg gå inn å bestille to øko. plasser i kveld ca 07 PM norsk tid.

Tommy, er det mulighet for å booke en ekstra plass. Jeg har en datter som kunne tenke seg å bli med?

Dersom du tar en titt på diskusjonen i CommunityBuzz-forumet på Flyertalk så tror jeg nok organisatorene vil klappe i hendene for enhver ny deltager. :D

Tommy er på reise, men det er bare å bestille. Plenty plass. Trenger du hjelp med bestillingen, send en email til airbusdo@gmail.com -- mener å huske at du trenger ny innlogging for gjest ...

Ser ut som om jeg likevel får tid for denne begivenheten, men jeg har en som vil være med på opplegget.

Tommy har landet :p

Jeg har bedt gutta om aa lage en ekstra innlogging til deg som vil komme paa epost snart. OSLflyer_01 blir sikkert brukernavnet.

Takker for deltakelsen

Fikk sjekket opp på Flyertalk-siden og der står jeg ikke på denne lista over de som hadde meldt sin interesse og ikke betalt. Og jeg står heller ikke på lista over de som har betalt.

Men det har jeg definitivt gjort. Har paypal-kvittering og Eurocardregning på det. :)

Tommy777: Gidder du å ta en kjapp sjekk om tingene stemmer? :)

Heisann,

Beklager dette. Du har definitivt betalt og er a ok.

Litt av ett rush i dag, 3 nye Scanairmedlemmer sikret seg plass.

Er ikke sikker, men jeg tror vi har solgt 15 seter til naa i dag.

Fra Flyertalk

Thank you all for ticketing today.

We went from a pretty uncomfortable situation last night where we almost had enough cash to pay for the plane only with standard catering and alcohol and not be able to do all the wonderful catering ideas we had.

Well, this has now definitely changed. We are only 4 seats sold away from being very comfortable.

There are still 29 seats for sale and after discussing with our partners today, we are able to keep ticketing open until September 30th at 5PM US Central time.

So if you are on the list or not, there are still 29 seats up for grabs to the biggest event in Flyertalks history!

Oppdaget denne nå, og har lyst til å være med. Hvordan gjør jeg det?
Det står sikkert forklart et eller annet sted her inne, men det er jo hundrevis av poster, og for meg som nesten aldri er her inne blir det vanskelig å finne fram.

Har forsøkt i det lengste for å få blitt med på denne turen, men det er ett par vesentlige ting som ikke vil gå i boks. Too bad.

Så får bare si god tur til dere som kommer dere avgårde, og håper det blir en knall tur, og at mange nok blir med til at dere går i pluss. Satser på at sjansen byr seg igjen en annen gang. :)

Stoerre sjans enn aa faa reise i F med LH for en femmer :-)

Det blir lansert paa onsdag i neste uke.

Folkens!

Billetteringen for charteren stenges i morgen ved midnatt norsk tid. Jeg haaper at de som har sittet paa gjerdet hiver seg rundt og bestiller en plass paa denne opplevelsen for livet!

Det er fortsatt nesten 20 plasser igjen paa vaar 757-300 i Y

Dessverre ikke noe tilbakemelding fra SAS enda paa Eurobonuspoeng, men man faar ihvertfall 15K LH, CO eller BD grunnpoeng/poeng for bruk.

Dessverre ikke noe tilbakemelding fra SAS enda paa Eurobonuspoeng, men man faar ihvertfall 15K LH, CO eller BD grunnpoeng/poeng for bruk.

Aner meg hvilken vei dette går, men kanskje blir man positivt overrasket... Hva er beste alternativ til EB dersom man ikke har noen LH, CO eller BD poeng fra før og har Norge som bosted og utgangspunkt for evt. reising? Kommer man noen vei med 15K poeng hos noen av disse? (Dette er vel kanskje starten på en ny tråd...)

BD ville jeg tro. Jeg har hodt tilbake de siste reisene mine, og tenkt å etterregistrere hos enten BD eller EB, men nå ser det fort ut til at det blir BD, da får jeg dobbelt så mye poeng også (50%, istedenfor 25%). Blir litt tur/retur kina, med DO-turen så skulle jeg vel allerede passere sølv...

Back