A380 til OSL..

Planen er avreise fra touluse kl 1100 i morgen. 2t og 20 min flytid vil si at den lander ca 1320. Den skal da bli mest sannsynelig være til torsdag. Alt dette avhenger selvsagt av været....
Og ja, kameraet skal være med ;-)

Viss den kommer i morgen, så er mulighetene store for at jeg kommer på onsdag ettermiddag. Viss det kommer i morgen vet noen om hvor lenge det skal være der? Er onsdag ettermiddag for sent?

Viss den kommer i morgen, så er mulighetene store for at jeg kommer på onsdag ettermiddag. Viss det kommer i morgen vet noen om hvor lenge det skal være der? Er onsdag ettermiddag for sent?

Mest sannsynelig til torsdag...

Er på jobb fra 0400 til 1030 i morgen, så skal sjekke opp litt før jeg forlater åstedet.

Iflg. Kobro skal den parkeres i de-ice teltet til SGS - om den kommer så spørs det om det ikke blir en tur ut dit ;)

Spørs vel om den skal parkere i de-ice teltet til SGS vel. Vil tro det er bitte litt for lite ;-) he, he

Kommer i morgen ca kl 14 iflg VG...

Det kan VG melde så mye de vil. Når det gjelder slike saker så stoler jeg mye, mye mer på kildene til Scanair enn kildene til VG. (I det minste er det mindre forsinkelse på ryktene her.)

Ser det sies nå at den kommer i morra for å være klar til onsdag og eventuelt FZFG da

Vi får bare vente å se da. I morgen går det uansett ikke for meg å reise til Gardermoen....

Spørs vel om den skal parkere i de-ice teltet til SGS vel. Vil tro det er bitte litt for lite ;-) he, he

Den var vel bygd for å klare opptil 757, men det er mulig det gjaldt kun for deiceing, men det er kanskje plass til å ha større fly der?

Ikke akkurat spottervennlig viss den skal stå inni det teltet. Men kan ikke tro det er stort nok for å huse en A380?

Man får bare håpe på det beste!

Skulle sannelig tro at denne saken vekker oppmerksomhet!
Currently Active Users Viewing This Thread: 42 (22 members and 20 guests)
seilfly, Airbus 330, TOS, audunn, LN-KOG, ENGML4, intransfer, Madman, va, LN-RUV, TCAS, LN-MOW, Ducky, laurenz, Superhai, ph-ndr, imm, tiemand, TwoJet, atck, LTH

Fy søren. a380 til Gardermoen. Sikkert eneste gang noen sinne, og jeg sitter på skolen...:cry:

Ikke sant. ( Dette sier jeg ikke høyt) Så skulk skolen hvis du bor i nærheten av OSL, for dette kan være første og siste gangen du får sett den her.
Hvis ikke MyTravel kjøper inn en da....:colgate:

Airbus 330.

Back