Regner med at dette kommer til å bli perioden i GM's historie hvor det er minst tåke...![]()
Hehe, akkurat DET hadde jo vært typisk eller hva. Tåkehølet vårt er brått fritt for tåke når det gjelder :colgate:
Regner med at dette kommer til å bli perioden i GM's historie hvor det er minst tåke...![]()
Viss den kommer i morgen, så er mulighetene store for at jeg kommer på onsdag ettermiddag. Viss det kommer i morgen vet noen om hvor lenge det skal være der? Er onsdag ettermiddag for sent?
Er på jobb fra 0400 til 1030 i morgen, så skal sjekke opp litt før jeg forlater åstedet.
Iflg. Kobro skal den parkeres i de-ice teltet til SGS - om den kommer så spørs det om det ikke blir en tur ut dit![]()
Kommer i morgen ca kl 14 iflg VG...
Spørs vel om den skal parkere i de-ice teltet til SGS vel. Vil tro det er bitte litt for lite ;-) he, he
Currently Active Users Viewing This Thread: 42 (22 members and 20 guests)
seilfly, Airbus 330, TOS, audunn, LN-KOG, ENGML4, intransfer, Madman, va, LN-RUV, TCAS, LN-MOW, Ducky, laurenz, Superhai, ph-ndr, imm, tiemand, TwoJet, atck, LTH
Det kan VG melde så mye de vil. Når det gjelder slike saker så stoler jeg mye, mye mer på kildene til Scanair enn kildene til VG. (I det minste er det mindre forsinkelse på ryktene her.)
kan vinke den inn på 49 jeg.. hehe
Fy søren. a380 til Gardermoen. Sikkert eneste gang noen sinne, og jeg sitter på skolen...![]()
Man får bare håpe på det beste!
Skulle sannelig tro at denne saken vekker oppmerksomhet!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.