Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Flotte nyheter i dag! Godt, godt.
Består SEA vinter 08 da? Eller er 1 ekstra fly nok til å klare dette?
Air Canada har begynt utfasingen av sine A340, kan det være herfra SAS henter en maskin?
Dette har vel vært oppe før, at de hadde to 340-500 på markedet og dette er helt feil maskin for SAS?
-A
Hvor stor biz-destinasjon er egentlig SFO, noen som har noen kvalifiserte tanker om det?
Har Sas infrastruktur til 3-4 stykker til? Besetning greit nok, har da mangen til overs fra Q400. Men når de nye flyene skal komme for å erstatte disse, hva skjer da?
Det er nok endel forretningsreisende som skal dit itillegg til endel turister. Itillegg, og kanskje det viktiigste poenget, er at SFO er United sin hub på Vestkysten og dermed dert blir en ingangport til flere steder på Vestkysten.
Nå er det litt tynt grunnlag jeg uttaler meg på men kjenner flere som drar på forretningsreiser til SF med jevne mellomrom
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.