One way to the US of A (SK/UA TRD-CPH-ORD-SFO-SBA)

Mytji bra rapport!!! Takk skal du ha.

Er det like kaldt oppe hos deg som her nede i LA? Krise på gang...

Jessda! I går kveld rullet en United-bil inn på gårdsplassen her, så nå er alt i orden. Slik jeg forstod det har SAS og United kranglet litt om hvor bagasjen har vært: SAS mente den lå igjen på CPH, mens United mente den var blitt skannet på SFO ... Uansett, det ordnet seg. :up:

Jøss, høres ut som begge forsøker påta seg selv skyld :p

Uansett, en glimrende rapport

Helt topp ? LAX var utrolig kaldt på mandag og antar kaldt i SBA også ? :drink

Er det like kaldt oppe hos deg som her nede i LA? Krise på gang...

LAX var utrolig kaldt på mandag og antar kaldt i SBA også ? :drink
Det har ikke vært så gæli på dagtid, men om natta og tidlig morgen er det bikkjekaldt. Det merkes, spesielt siden det ikke finnes ei dyne å oppdrive på noen butikker i området her ... :rolleyes: Skal bli varmere fra mandag. Blir kjekt. :up:

Igjen, takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Kjempe flott og interessant rapport. Veldig bra skrevet :)

16141859366_0aa1d49b44_z.jpg

Noen som vet hva disse kalles (hjulrampen)?

Boarding ramp.

Google 'passenger boarding ramp' og velg Images, så vil du se et stort utvalg.

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Jessda! I går kveld rullet en United-bil inn på gårdsplassen her, så nå er alt i orden. Slik jeg forstod det har SAS og United kranglet litt om hvor bagasjen har vært: SAS mente den lå igjen på CPH, mens United mente den var blitt skannet på SFO ... Uansett, det ordnet seg. :up:

Flott rapport, men hvordan kunne du tro at en flygning mellom Chicago og San Fransisco skulle ta kun 2 t og 30 min?

Flott rapport, men hvordan kunne du tro at en flygning mellom Chicago og San Fransisco skulle ta kun 2 t og 30 min?

Tenkte vel egentlig ikke så mye, men var innstilt på omtrent to og en halv timer av en eller annen grunn. Men siden jeg var bevisstløs store deler av flyturen, gikk det greit :)

Back