Sånn går det når alle på død og liv skal fly til/fra CPH......![]()
(min utheving)Med ca. 45 min turnaround tid, vil det være muligt at benytte de 5 timer til at beflyve en destination med en flyvetid på ca 1t 20m hver vej. Destinationer i UK er således udelukket og jeg tvivler på at BA vil starte ruter fra CPH til destinationer uden for UK.
Nei, stemmer ikke. Eks. kan flyet som kommer inn fra LCY gå til EDI eller MAN, men et annet fly komme tilbake til CPH.
Misundelse er en grim ting...![]()
(min utheving)
Originally Posted by Discus View Post
Nei, stemmer ikke. Eks. kan flyet som kommer inn fra LCY gå til EDI eller MAN, men et annet fly komme tilbake til CPH.
I teorien ja kan det rent praktisk lade sig gøre - men i forhold til den virkelige verden hænger det ikke sammen med hvordan BA roterer sine E170/190ere og det er urealistisk at det kommer til at ske - ...
Det betyr at det kun er ARN av de tre skandinaviske hovedstedene som har direkterute til LCY. Synd! LCY er en fantastisk liten flyplass nesten midt i London. Burde være attraktivt for mange.
Udover Arlanda har Billund en direkte rute. Sikke en kombination, men gad vide om andre vil forsøge sig på ruten?
Som jeg forstår det, er det store problem for British Airways, at det fly der bruges står ledigt i fem timer i København, og ikke kan nå til London i dette tidsrum, et problem der af naturligt årsager må være mindre i Stockholm pga. den længere rute.
Så den rute der nu nedlægges er måske nemmere betjent af et fly med udgangspunkt Danmark og hvor man kan flytte lidt mere rundt med flyene. Måske SAS vil prøve igen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.