Norwegian driver og pusher kredittkort for tiden. Det er ikke noe årsavgift, og du får 199 CP når du bruker det første gangen. (Er vel bare å kjøpe en bug eller noe slikt). Litt stress, men kan jo være verd det.
(Er vel bare å kjøpe en bug eller noe slikt)
Har så langt bare gode erfarringer med Norwegian kortet. Tok meg ikke lang tid å samle opp til ei reise. Men bare husk å sette inn penger etterhvert.
Nå har vel ikke de noe med Terra å gjøre , har uansett ikke blitt plaga med noe bortsett fra masse reward points![]()
Hva slags negative salg er det du har fått fra Terra? Det *kan* jo rett og slett bare ha vært en del av at Bank Norwegian avsluttet samarbeidet med Terra?Jeg var dum nok til å gå i den fellen engang.
3. Banken var operert av Terra Bank og etter en stund ble det liv i svindlerne der. De fant ut at om man var kunde av Norwegian Bank så var man også kunde av Terra bank og så begynte de med negativt salg av rare kort og kredittjenester fra Terra Bank jeg ikke hadde hørt om.
Det begynte å gratulere meg med nye kredittkort og sende dem rekommandert til meg.Hva slags negative salg er det du har fått fra Terra? Det *kan* jo rett og slett bare ha vært en del av at Bank Norwegian avsluttet samarbeidet med Terra?
Kundeservice bekreftet at det var umulig å få kjøpet dekket automatisk selv om jeg hadde pengene på konto hos Bank Norwegian,
Hvor får man kjøpt Bugg?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.