Noen som vet om det tillates "open jaw" ?
Jeg vurdere flere stop en de tillatte 2 og ser da som eneste mulighet å kjøpe extra billetter.
Hva er sjansene for at det kommer et lignende tilbud ved en senere anledning? Er for seint for min del å kjøpe nå..
Tilbudet varer vel til 15.november( i denne omgang ), så det er mulig ennå.....![]()
US Air said:Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.
går det å kjøpe 100k poeng og få 100k i bonus?
The maximum number of Buy and/or Gift Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles.
Tilbudet varer vel til 15.november.....![]()
Høres dette ut som en rute som vil godkjennes? Har sjekket tilgjengelighet via ANA.
Var inne og kjøpte poeng i dag, og det ser ut som tilbudet er utvidet til å gjelde til 30. november![]()
Etter å ha studert tråden inngående den siste timen eller to, frister Discus sitt opplegg.
Men :headbang det stooore spørsmålet er om det er mulig med LH 380 og to seter hvis en bestiller i nov 2011, meget fleksible datoer, når det åpnes for salg ??:72:
Jeg så jo at Discus fikk ordnet det.... Det var mitt håp...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.