100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Hva er sjansene for at det kommer et lignende tilbud ved en senere anledning? Er for seint for min del å kjøpe nå..

Noen som vet om det tillates "open jaw" ?
Jeg vurdere flere stop en de tillatte 2 og ser da som eneste mulighet å kjøpe extra billetter.

Tillatt med èn stop-over ELLER èn open-jaw såvidt jeg har skjønt...

Hva er sjansene for at det kommer et lignende tilbud ved en senere anledning? Er for seint for min del å kjøpe nå..

Tilbudet varer vel til 15.november( i denne omgang ), så det er mulig ennå.....:)

Tilbudet varer vel til 15.november( i denne omgang ), så det er mulig ennå.....:)

Registrerte meg i går så det går nok ikke med tanke på at salget er over neste mandag.

US Air said:
Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.

går det å kjøpe 100k poeng og få 100k i bonus?

Står helt klart hos USAirways Terms and Cond:

The maximum number of Buy and/or Gift Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles.

Kjøp så mye du vil, men du får ikke mer enn 50k i bonus.

Hei godtfolk!

Har nå sett meg ut følgende tur som jeg kunne tenke meg prøve.

DAG 1: OSL-FRA-KIX
DAG 2: i Osaka
DAG 3: KIX-HKG
Dag 4-5: i Hong-Kong
Dag 6: HKG-FRA-OSL

Høres dette ut som en rute som vil godkjennes? Har sjekket tilgjengelighet via ANA.

Antar at hvis en kjøper nå, og booker reise allerede nå til sept-okt-nov 2011, så kan en nesten velge og vrake ?? Årsaken til at jeg sier dette, er at jeg ikke har noen åpning før om nesten et år...

Det er egentlig god tilgjengelighet så sant man går 2-3 mnd i tid. Men man må alltid være litt fleksibel på hvilke dager og reiseruter man vil ha, siden det er begrenset med seter på en del ruter/dager. Dessuten kommer det jo litt an på hvor mange man er. 1 = lett, 2 = greit, 3 = kun med LH 744.

Takk for den.. Vi er to.. Og tidligst neste høst..

Nå er vi innmeldt. Er ikke mulig for de stedene i Asia jeg vil til ,som kun er open-jaw KUL og MNL, så vil se på CPT ev. Korea...

Etter å ha studert tråden inngående den siste timen eller to, frister Discus sitt opplegg.

Men :headbang det stooore spørsmålet er om det er mulig med LH 380 og to seter hvis en bestiller i nov 2011, meget fleksible datoer, når det åpnes for salg ??:72:

Etter å ha studert tråden inngående den siste timen eller to, frister Discus sitt opplegg.

Men :headbang det stooore spørsmålet er om det er mulig med LH 380 og to seter hvis en bestiller i nov 2011, meget fleksible datoer, når det åpnes for salg ??:72:

Hvor inngående du har studert tården vites ikke - men det nevnes flere steder at det ikke er mulig å få F på LH A380. Kun C
Sjekk også tråden på flyertalk - så har du noe å gjøre den neste uken :)

Jeg så jo at Discus fikk ordnet det.... Det var mitt håp...

Jeg så jo at Discus fikk ordnet det.... Det var mitt håp...

Jeg tror du skal se veldig lagt etter det. 380 blir satt inn på store forretningsdestinasjoner og har en veldig liten første klasse. Tilgjengeligheten på O-bucket er derfor ~0
Jeg har sjekket alle destinasjonene på en masse datoer, og enda ikke sett det magiske F+ på en 380-flight. Ikke det at det er så nøye heller, 380 kommer til å fly i mange år, mens første klasse på upper deck 744 er en rarietet.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back