Ett spørsmål: Dersom du tar en slik routing som er beskrevet tidligere tråden (europa til nord asia for 100k-miles). Akkumulerer man da nye miles på turen? eller er det slika t man ikke akkumulerer miles siden du i utgangspunktet kjøpte turen med dividend miles?
Tenkte å ha stopover i Hong Kong og Tokyo som destinasjon, men tror dere det lar seg gjøre å bytte om på de to da? Hong Kong som destinasjon og Tokyo som stopover?
Gleder megMandag kjøper jeg poeng til meg og fruen :colgate:
... 10 dageren...
Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.
Er dette en lovlig rute? Tenker da på det unødvendige stoppet i PVG på vei til ICN. Har lyst å prøve F i LH sin 744 i tillegg til 346'en på hjemveien.
Det gjelder bare å være kreativ eller treffe på den rette personen når man ringer. Jeg fikk nettopp 3 personer til å booke OSL-FRA-HKG-NRT (stop)-SIN (stop)-FRA-OSL, til den nette sum av bare 100k miles. HKG-NRT er på biz/eco, men de tre lange flightene er på 1.kl for alle.
Krever ikke SIN 120K poeng?!
Vil det være mulig å fly denne ruten? OSL-FRA-BKK, stop,NRT-ZRH-OSL for 100000 poeng?
110k i tabellen, men det ser ut som man kan være heldig.
I utgangspunktet ikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.