100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Da har jeg gått til innkjøp av nye 100.000 poeng, og skal trekke lodd om det blir en 1. klasses tur til S.Korea eller Japan!

w

Tenkte å ha stopover i Hong Kong og Tokyo som destinasjon, men tror dere det lar seg gjøre å bytte om på de to da? Hong Kong som destinasjon og Tokyo som stopover?

Ett spørsmål: Dersom du tar en slik routing som er beskrevet tidligere tråden (europa til nord asia for 100k-miles). Akkumulerer man da nye miles på turen? eller er det slika t man ikke akkumulerer miles siden du i utgangspunktet kjøpte turen med dividend miles?

Ett spørsmål: Dersom du tar en slik routing som er beskrevet tidligere tråden (europa til nord asia for 100k-miles). Akkumulerer man da nye miles på turen? eller er det slika t man ikke akkumulerer miles siden du i utgangspunktet kjøpte turen med dividend miles?

Du får aldri miles eller poeng for reiser du ikke betaler med penger.

Tenkte å ha stopover i Hong Kong og Tokyo som destinasjon, men tror dere det lar seg gjøre å bytte om på de to da? Hong Kong som destinasjon og Tokyo som stopover?

Destinasjon må være det stedet som er "lengst bort". Tror noen har fått stop-over i HKG med argument om at Air New Zealand har listet det opp som en hub (finner ikke igjen listen nå).

Gleder meg ;) Mandag kjøper jeg poeng til meg og fruen :colgate:

Neida, utvidet til 30.11 ;) Får ikke kjøpt før mandag... 10 dageren...

Takk for den, men det holder likevel...;)

Kontoen min sier nå 100.000 miles, og jeg ser på denne reiseruten og har funnet via ANA Tool at det er available First (på langrutene) og Biz (intra-asia) på datoer som passer meg:

BGO - FRA - PVG - ICN (stopover) - KIX (destinasjon) - FRA - BGO.

Er dette en lovlig rute? Tenker da på det unødvendige stoppet i PVG på vei til ICN. Har lyst å prøve F i LH sin 744 i tillegg til 346'en på hjemveien.

Tenker å ta turen to uker i april / mai neste år.

Takk på forhånd... :)

Last edited:

Er dette en lovlig rute? Tenker da på det unødvendige stoppet i PVG på vei til ICN. Har lyst å prøve F i LH sin 744 i tillegg til 346'en på hjemveien.

Så lenge det er et flybytte under 24 timer så regnes det ikke som "stop-over" hvertfall

Ser at Lufthansa skal rekonfigurere en del av sine 744. First class skal ned fra 16 til 8 seter, man skal modifisere eksisterende seter slik at man får et sete der midtgangsetet er i dag, og en seng der vindussetet er.
Det er i første omgang 10 fly som skal modifiseres. En del fly skal ikke modifiseres, siden de skal ut av flåten, og en del fly mister 1.klasse. Planlagt er at det skal skje i løpet av 2011. Vil tro at tilgjengelighet på F vil gå vesentlig ned da, 3-4 seter pr flight i O-klasse blir det nok slutt på.
Hvilke ruter får ny første klasse først? Jeg tipper PVG, SIN, HKG pluss kanskje en rute til Sør-Amerika og resten til USA.

He, he, passerte 20.000 views nå ....:drink

Noen som har forslag til en rute for en førstereisende foran gardinen, samt flest mulig flyplasser og land? Mest fly for og distanse for penga.

Det gjelder bare å være kreativ eller treffe på den rette personen når man ringer. Jeg fikk nettopp 3 personer til å booke OSL-FRA-HKG-NRT (stop)-SIN (stop)-FRA-OSL, til den nette sum av bare 100k miles. HKG-NRT er på biz/eco, men de tre lange flightene er på 1.kl for alle.

Krever ikke SIN 120K poeng?!

Vil det være mulig å fly denne ruten? OSL-FRA-BKK, stop,NRT-ZRH-OSL for 100000 poeng?

Status
Not open for further replies.
Back