100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: 100% bonus ved kjøp av Dividend miles

Sjekka opp referansene mot SAS, og de stemmer perfekt! :) Nå er det klart for ferie, og jeg kan nesten ikke vente! 4 mnd igjen nå! :D

Hva er best på First på strekningen FRA-ICN? Asiana eller LH?

Uten å ha prøvd det, men ved å ha lest en del trip-reports, vil jeg vel våge den påstand at Asiana er best ombord, mens LH er best på bakken.

BF:cool2

Med de nye F setene på LH ville jeg foretrekke dem. Uten det Asiana... Hadde LH nye til ICN og Asiana tilbake... MEN, det er egentlig hipp som happ...

Driver og planlegger en tur til sør-øst Asia med familien.
Singapore og Malaysia.
Hvordan kan vi best nyttegjøre oss dette tilbudet, og er det noe håp å få 4 stk sammen på business fra Europa og ned?

Driver og planlegger en tur til sør-øst Asia med familien.
Singapore og Malaysia.
Hvordan kan vi best nyttegjøre oss dette tilbudet, og er det noe håp å få 4 stk sammen på business fra Europa og ned?

4 pers på business er veldig vanskelig og risikabelt. Vanligvis, er det to seter tilgjengelig i slengen og selskapene KAN åpne flere etterhvert, men det er jo ikke garantert. Begge veier er enda mer ambisiøst.

4 pers på business er veldig vanskelig og risikabelt. Vanligvis, er det to seter tilgjengelig i slengen og selskapene KAN åpne flere etterhvert, men det er jo ikke garantert. Begge veier er enda mer ambisiøst.

Å fly to og to sammen hver vei er også et alternativ. Man trenger jo nødvendigvis ikke å lande på akkurat samme tidspunkt...

Last edited:

Ev en dag senere.. Vet om noen som er tot 4 og de er forberedt å bestille i god tid med avreise/hjemreise en dag i mellom...

Hvilket selskap leverer det beste produktet i business?
Hører mye skryt om SQ og LX. Er TG hakket under?

Status
Not open for further replies.
Back