basejumper
ScanFlyer Blue
Re: Servicenivå - Ryanair mot røkla (splittet fra Rygge-tråden)
Ellers må man jo akseptere at Ryanair er et vinnerkonsept, og litt rart at ingen har gått i direkte konkurranse, dette er jo det eneste som må til for å ta markedsandel fra de,
så hva med å starte opp et selskap som kun flyr til utkantstrøk, med 250 seters 737-800 uten toaletter, mat og drikke, samt uten flyvertinner ( som på buss), der halvparten av billettene er gratis, og de resterende koster 199 kr, og der man bruker piloter som jobber på lavlønn. Som et slags rent innvandring / utvandring og arbeids transportmiddel, for de som ønsker å bruker minst mulig kroner på turen.
Og da parallelt rendyrke et komforttilbud, og da har kunden valget, billigst mulig, eller komfortabelt. Nesten som hos Meny, frihet til å velge.
Ellers må man jo akseptere at Ryanair er et vinnerkonsept, og litt rart at ingen har gått i direkte konkurranse, dette er jo det eneste som må til for å ta markedsandel fra de,
så hva med å starte opp et selskap som kun flyr til utkantstrøk, med 250 seters 737-800 uten toaletter, mat og drikke, samt uten flyvertinner ( som på buss), der halvparten av billettene er gratis, og de resterende koster 199 kr, og der man bruker piloter som jobber på lavlønn. Som et slags rent innvandring / utvandring og arbeids transportmiddel, for de som ønsker å bruker minst mulig kroner på turen.
Og da parallelt rendyrke et komforttilbud, og da har kunden valget, billigst mulig, eller komfortabelt. Nesten som hos Meny, frihet til å velge.
Last edited: