![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 398
|
![]()
Det er jo en del som prater om å få lengre rullebaner for tiden, jeg tenker spesielt på ny flyplass i Hammerfest, og også forlengelse av BNN. Og så virker det som om man tenker at man skal dimensjonere etter å ta ned (og ikke minst opp) B737-800.
Men da lurer jeg på: Hvis man ikke satset på B737-800, men tenkte først og fremst på hva som skal til for å gjøre det mulig for en CRJ900 eller A318 å fly til OSL, hvor mye mindre kostbar ville da utbyggingen bli? Ville det hjelpe for å få kostnadene såpass lave at man kunne få utbyggingene i gang? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rullebaner ved norske flyplasser | TFC1 | Flyhistorisk forum | 3 | 18-03-2019 22:25 |
Litt live fra Cockpit ved motorfeil A340 | sail4fun | Flyteknisk forum | 9 | 19-10-2014 21:49 |
Rullebanen på Evenes kan bli kortere | LN-KRF | Flyforum | 1 | 30-10-2011 19:07 |
Litt aktiviteter fra en solfyllt mandag ved Tromsø Lufthavn | LN-DAG | Bilder & foto | 15 | 13-02-2010 05:40 |
Litt OT: Bokostnader ved ARN | BSSW | Flyforum | 22 | 13-02-2008 17:49 |