• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Polaris prøver noe helt nytt - DO228(NG) til Svea flyplass!

Re: Polaris prøver noe helt nytt - DO228(NG) til Svea flyplass!

WOW! Denna rapporten läste jag mer än en gång :)

My pleasure! Ser ut til at dette ble eneste "vinterturen" til Svalbard i år, så det var godt det ble en fin tur. Overraskende vanskelig å få seg billett til Longyearbyen mellom Mars-Mai.

Dette fikk i hvert fall meg til å lengte tilbake, selv om jeg har vært der et antall ganger før, ja! Du fører en glimrende penn!

Men jeg synes ikke det er overraskende at det er vanskelig å få tak i billetter på vår og tidlig sommer. Jeg har vært der oppe alle årstider, og jeg må si at perioden mars-april-mai definitivt er den flotteste tiden, og dermed blir det høysesong ganske automatisk... For å få tak i hotell i slutten av mars et år måtte vi bestille i oktober året før. :rolleyes:

Men for en tur vi fikk... :wow:

Back