ante ikke det fantes flere flyplasser på svalbard
Det er Kings Bay som chartrer turene til Ny-Ålesund, og de har etter det jeg husker ganske saftig prisede billetter.
-Utvilsomt ein rå oppleving! Eg var så heldig å få samme turen som deg i 2008, og då hadde strossa kilt seg, så den stod i ro. Fekk då gått heilt innpå hydrolikkenPå vei ut sitter jeg igjen med en ekstrem følelse av lykke. For en Opplevelse med stor o, hvorfor skulle man frykte dette?! Man lever bare én gang, it's worth it.
Heilt sant. Må opplevast! Kunne ikkje sagt det bedre sjølv.fjell, lys, Svalbard…. Det kan ikke beskrives med ord, det må oppleves.
Har vore så heldig å få to turar dit, og ønsker meg fleire.Fantastisk TR fra et himmelrike, har selv vært på Svalbard 8 ganger, ialle årstider, og jeg synes det er fantastisk. Med stillheten,været og lufta der oppe.
eg pleier å sei til alle som ønsker seg ein flott tur, at då MÅ du virkelig ta turen til LYRJeg fikk nå bare enda mere lyst til å dra til LYR, en plass jeg aldri har vært.
-uff, nei, eg skammer meg....eg tok scooter til Svea....Man drar da ikke til Ny Ålesund på SCOOTER når man er medlem av FLYPRAT forum! Fysj og fy![]()
ld Jeg kunne jo like gjerne satt meg på scooteren til Svea og - tar vel en drøy time. That's not zee point, either.
Ja, bare MÅ! Og det trur eg jaggu eg og MÅ snart! Eg får ringa svigerfar, og høyre om eg får låna ei seng derOm jeg ikke har en milliard grunner til å komme meg til Svalbard fra før - så fikk jeg like mange nå........MÅ DIT - BARE MÅ!!
uff, nei, eg skammer meg....eg tok scooter til Svea....![]()
Kjempefin, det er jo en gammel flybuss fra Trondheim!
(La den litt merkelige nerden merke til med en gang...)
Bussen er fra Trondheim ja! Det har du jammen rett i![]()