Quote:
Originally Posted by jikswoboB
Jag känner till potentialen för SVG- IAH (även om dina tal är överdrivna), den nämns rätt ofta här. Men varför inte flyga med ett mindre flygplan enbart mellan SVG och IAH och mata från OSL, ARN och CPH?
|
Tallene er er selvfølgelig
LHR-
IAH/
AMS-
IAH/
FRA-
IAH og indikerer ganske klart at at jo lenger fra
SVG knutepunktet flyttes, synker behovet for direkte forbindelse til
IAH. Derfor kan
ARN og kanskje også
CPH være ganske uaktuelle. KLM sin rute
SVG-
AMS er deres sterkeste og mest robuste rute fra Norge. De tjener årlig 2mrd nok på sine forbindelser til Norge. Selv har jeg reist mye strekningen
SVG-
LHR og forbauses hver gang over hvor stor CC/Y-klasse det er på strekningen og store antallet som flyr videre til nettopp Houston både med United og BA.
La meg understreke; ideen om forbindelse
SVG-
IAH, er slett ikke noen strekning jeg personlig ønsker at
SAS some ´home carrier´bør starte opp, men jeg har etterhvert fått stor forståelse for at den nevnes så hyppig av Flemming Jensen og Simon Pauck Hansen i
SAS. Og er overbevist om at selskapet vil raskt kunne tjene gode penger på ruten fra både forretningsreisende og leisure-segmentet.