Recent content by Pilot1

  1. P

    Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

    Enig. Hvis disse hindrer et flertall for en realistisk løsning er det de som truer selskapets eksistens.
  2. P

    Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

    Hvis over 400 milliarder nye aksjer blir resultat av full konvertering til 0,1 krone så er vel worst case nettopp det, 10 øre i aksjeverdi. https://e24.no/boers-og-finans/i/GGLnxl/norwegian-aksjonaerene-blir-sittende-igjen-med-smuler-det-blir-grisete
  3. P

    Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

    Den "analysen" av hva som er samfunnsøkonomisk sunt forutsetter fortjeneste til as Norge på kr 12.000,- per passasjer og at 0% finner alternativ hvis det ikke var et Norwegian. Om man synes det virker rimelig avhenger sikkert av personlig oppfatning før man leste "analysen".
  4. P

    Moss lufthavn Rygge legges ned 30OKT16

    Ja det skulle bare mangle, selv om bestemmelsene om frekvens er tatt ut reglene om kategori, så er det lov å se forskjell på rute og å flytte noen tomme fly.
  5. P

    Moss lufthavn Rygge legges ned 30OKT16

    Ferry til flyplass med prosedyrer intakt, atc, og brp tilpasset to helikopterskvadroner. Søknad bør ha en god mulighet.
  6. P

    Moss lufthavn Rygge legges ned 30OKT16

    Det vil være helt uproblematisk.
  7. P

    Konsolidering av norske lufthavner fremover?

    Re: Konsolidering av norske lufthavner Edit, slettet, leste ikke alt i tidligere poster.
  8. P

    Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

    Eller omvendt, kreditorene frykter konkurs, i så fall er aksjene verdiløse.
  9. P

    Widerøe kutter 4000 avganger i året

    Re: Widerøe kutter 4000 avganger i året Det finnes ingen hindringer for å prøve seg. "Love å holde seg unna", skal loven forandres først, eller skal det bare gjøres en ulovlig avtale?
  10. P

    Nytt anbud for Luftambulansen

    Som det står i flere medier så er det snakk om smitte blant de som oppholder seg på to baser, og det er satt igang mange tiltak med å skille syke og friske, nedvask etc.
  11. P

    Helikopterstyrt vest for Alta 31AUG19

    Re: Helikopterstyrt vest fo Alta Nei, og ikke første gang de mister folk heller. Statistikken for små helikoptre må være forferdelig. Det får meg også til å tenke på et Airlift havari fra 2005; SHT:"..I en høyresving mot stigende terreng feilberegnet fartøysjefen svingen som skulle flys sett i...
  12. P

    Avinors El-fly nødlandet i Arendal 14AUG19

    Re: Avinors El-fly nødlandet i Arendal Jo helt klart. Eller havari, flyulykke eller luftfarsulykke. Nødlanding er feil uttrykk. Grunnen til at de overlevde og kan skjønnmale havariet er bare at det flyet går så sakte. Nødlanding var det han prøvde på, resultatet var havari. Lovdata: "Med...
  13. P

    Widerøe og equipment change, manglende informasjon

    Re: Widerøe og equipment change, manglende informasjon Jeg tror ikke du skal lese tråden så veldig nøye for å se at det som er "for mye" informasjon ikke er det samme som er "for lite" av. At noen får for lite informasjon og noen for mye, betyr bare det, og en leverandør kan absolutt være i...
  14. P

    Widerøe og equipment change, manglende informasjon

    Re: Widerøe og equipment change, manglende informasjon Jeg og flere må kunne nåes, jobb eller privat. Jeg synes ikke argumentet forsvarer ukritisk å kontakte kunder.
  15. P

    Widerøe og equipment change, manglende informasjon

    Re: Widerøe og equipment change, manglende informasjon Så du svarer ikke på vegne av deg selv, men en tenkt tredjeperson, som ønsker "sms om natten om bagatellmessige endringer noen måneder fram i tid, som noen minutter kortere reisetid, samme avgangstid" ? Ok.
Back
Top