Hvis over 400 milliarder nye aksjer blir resultat av full konvertering til 0,1 krone så er vel worst case nettopp det, 10 øre i aksjeverdi.
https://e24.no/boers-og-finans/i/GGLnxl/norwegian-aksjonaerene-blir-sittende-igjen-med-smuler-det-blir-grisete
Den "analysen" av hva som er samfunnsøkonomisk sunt forutsetter fortjeneste til as Norge på kr 12.000,- per passasjer og at 0% finner alternativ hvis det ikke var et Norwegian. Om man synes det virker rimelig avhenger sikkert av personlig oppfatning før man leste "analysen".
Ja det skulle bare mangle, selv om bestemmelsene om frekvens er tatt ut reglene om kategori, så er det lov å se forskjell på rute og å flytte noen tomme fly.
Re: Widerøe kutter 4000 avganger i året
Det finnes ingen hindringer for å prøve seg. "Love å holde seg unna", skal loven forandres først, eller skal det bare gjøres en ulovlig avtale?
Som det står i flere medier så er det snakk om smitte blant de som oppholder seg på to baser, og det er satt igang mange tiltak med å skille syke og friske, nedvask etc.
Re: Helikopterstyrt vest fo Alta
Nei, og ikke første gang de mister folk heller. Statistikken for små helikoptre må være forferdelig. Det får meg også til å tenke på et Airlift havari fra 2005; SHT:"..I en høyresving mot stigende terreng feilberegnet fartøysjefen svingen som skulle flys sett i...
Re: Avinors El-fly nødlandet i Arendal
Jo helt klart. Eller havari, flyulykke eller luftfarsulykke. Nødlanding er feil uttrykk. Grunnen til at de overlevde og kan skjønnmale havariet er bare at det flyet går så sakte. Nødlanding var det han prøvde på, resultatet var havari.
Lovdata:
"Med...
Re: Widerøe og equipment change, manglende informasjon
Jeg tror ikke du skal lese tråden så veldig nøye for å se at det som er "for mye" informasjon ikke er det samme som er "for lite" av. At noen får for lite informasjon og noen for mye, betyr bare det, og en leverandør kan absolutt være i...
Re: Widerøe og equipment change, manglende informasjon
Jeg og flere må kunne nåes, jobb eller privat. Jeg synes ikke argumentet forsvarer ukritisk å kontakte kunder.
Re: Widerøe og equipment change, manglende informasjon
Så du svarer ikke på vegne av deg selv, men en tenkt tredjeperson, som ønsker "sms om natten om bagatellmessige endringer noen måneder fram i tid, som noen minutter kortere reisetid, samme avgangstid" ? Ok.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.