Recent content by MD80Kristian

  1. M

    Innsjekk til New York med SAS 3FEB?

    Hej Skal til New York i morgen med SAS fra CPH. Har udfyldt personlige oplysninger for noget tid tiden, men er nu kommet i tvivl om felterne "Known traveller nummer" og "redress-nummer" skal udfyldes. Hvis de skal udfyldes, hvad skal der så stå? Nogen herinde der har svaret?
  2. M

    Cimber ATR

    Hej alle, Nogen der har info om hvor Cimber A/S´ "nye" (SK-BLL/CPH) ATR kommer fra? I.flg. takeoff.dk skulle den komme fra Frankrig - men om det er via Alenia/ATR eller fra et flyselskab ved jeg ikke. Skulle nogle have info om Cimber Sterlings gamle ATR flåde er info her også velkommen:-) God...
  3. M

    SAS med CPH-LCJ (Lodz, PL) fra vinter 12/13

    Så må vi jo bare håbe at LOT åbner LCJ-CPH med E-jet...:-)
  4. M

    Nyt dansk selskab

    Det er hamrende vigtigt at vi har et stærkt indenrigsrutenet i DK. Kun på den måde fungerer det jydske erhvervsliv optimalt! Der foretages dagligt ekstremt mange rejser til CPH fra jylland - både for at holde møder i København og for at rejse videre fra CPH. Husk derudover at vi bor i et lille...
  5. M

    Widerøe til Transylvania(tirgu mures)

    Re: Widerø til Transylvania(tirgu mures) Det er en tur Widerøe skal flyve for Schreiber torus. Cimber har i mange år fløjet denne tur for Schreiber - men af årsager som vi alle kender kan de jo ikke det længere.
  6. M

    Norwegian stationerer to fly mere i CPH

    Og de var her med LN-KKI (733) til Karup i dag på "jomfru" turen
  7. M

    FlyBe vil samarbejde med SAS

    For min skyld må SAS gøre hvad de vil - har bare svært ved at forstå at de bare sådan lige "kutter" 75-125.000 transferpax. Om de har fly ledige er jo et spørgsmål om prioritering... I tilfældet KRP og BLL er det måske heller ikke 100% et spørgsmål om profit for SK, men måske nærmere et...
  8. M

    FlyBe vil samarbejde med SAS

    Spørgsmålet er vel nærmere om SAS har råd til ikke at samarbejde med BE. Efter min bedste overbevisning er SK tvunget til at have samarbejde om ruterne til BLL og KRP som minimum. Herefter er SGD og RNN selvfølgelig også vigtige. Fatter nu stadig ikke at SK ikke starter med CRJ900 på BLL og KRP...
  9. M

    Norwegian tilbage på KRP

    Norwegian tilbage på KRP TV2 News melder at DY er tilbage på KRP - med 4 daglige afgange fra på Søndag.
  10. M

    Norwegian til Færøyene?

    Re: Norwegian til Færøyene? Med en ordre på 122 B737 og en såkaldt ordre på 100 NEO forstår jeg ikke at DY´s abitioner ikke rækker længere end til Færøerne... Men spændende at følge.
  11. M

    Norwegian åpner København-Frankfurt

    Re: Norwegian åpner København-Frankfurt Og så er den rute også lukket igen...
  12. M

    Norwegian åpner København-Frankfurt

    Re: Norwegian åpner København-Frankfurt Og så sælges der billetter til kr. 99,- for en enkelt CPH-FRA... Kan ske salget ikke er gået som forventet?
  13. M

    DY lukker CPH-KRP og AAL-LGW

    Jeg har ingen faktiske passagertal eller info om hvor store tap DY har haft på KRP. Men som min "location" hentyder bor jeg i Karup - Karup er en lille by og i en lille by løber rygterne som bekendt hurtigt. Og netop rygterne vil vide at DY sjældent har haft en belægning på over 50% - derudfra...
  14. M

    DY lukker CPH-KRP og AAL-LGW

    Norwegian har aldrig haft tilfredsstillende passagertal på Karup. Når de stopper på ruten den 30/10 har de fløjet på ruten i 1½ år - og det garanteret med enorme tab! Norwegian har nu indset at Cimber er reddet, dermed er DY´s mission med at knække QI ved at gå ind på en af QI´s mest givtige...
  15. M

    Cimber Air - hvilken vei går det?

    Re: Cimber Air - hvilken vei går det? Cimber skal jo flyve SAS´pax til Malaga i vinterhavlåret. Så de stopper vel ikke med 737 ops lige med det første? På den anden side er 6x 737 jo lige i overkanten når man kigger på det planlagte vinterprogram...
Back
Top