W6 Wizz Airs ruter til Sandefjord/Torp

HMWK

ScanFlyer Gold
Wizz på Torp

Hvordan er belegget på disse rutene til Wizz? Jeg trodde det var noe labert, men de satser med flere ruter. Kjenner Wizz konkuransen til Polen fra Rygge og Gardermoen?

Re: Wizz på Torp

Kommer det enda flere ruter?

Tipper at de har problemer med å fylle A320-maskinen på alle dagens ruter, men særlig på Poznan og Gdansk. Budapest, Katowice/Krakow og Warszawa kan vel gå - men det tettner seg jo til når Norwegian flyr til Krakow, Warszawa, Wroclaw og Gdansk fra Oslo - samt Warszawa og Szczecin fra Rygge. SAS har jo dessuten åpnet til Gdansk, Krakow og Warszawa fra Oslo. Både SAS og Norwegian har bedre frekvenser enn Wizz Air.

Noen erfaringer?

Kommer det enda flere ruter?

Er vel bare Budapest som er annonsert, med oppstart 24 juli.

Tipper at de har problemer med å fylle A320-maskinen på alle dagens ruter...

Jeg henger meg ikke opp i passasjertall, men det jeg kan si er at Wizz er de desidert tyngste turnarounds vi har på Torp, så at de har problemer med å fylle flyene har jeg liten tro på. De klarer iallefall å fylle opp under kabinen...

Å snu en Wizz A320 er som å snu en charter, bare med halve tiden... :rolleyes:

Det er i så fall kjempebra og veldig gledelig! Har selv booket Wizz Air-billetter i sommer :)

Gdańsk går ikke darligt, mens det er svårt mulig at Poznań skulle stenges...

De rutene kommer nok til å gå bra så lenge det finnes ting å "låne" her...
Dette er ikke på noen måte ment som et angrep på polakker eller andre, men jeg bare konstaterer at det eksporteres mye fint verktøy og blanke pyntegjenstander til Polen herfra... :rolleyes:

De rutene kommer nok til å gå bra så lenge det finnes ting å "låne" her...
Dette er ikke på noen måte ment som et angrep på polakker eller andre, men jeg bare konstaterer at det eksporteres mye fint verktøy og blanke pyntegjenstander til Polen herfra... :rolleyes:

javel, har du belegg for å mene det, jobber du innen etat som steller med slikt?
Er jeg i samme klasse hvis jeg "importerer" fra samme land kanskje:angry:

javel, har du belegg for å mene det,

Ja...

jobber du innen etat som steller med slikt?

Nei...

Er jeg i samme klasse hvis jeg "importerer" fra samme land kanskje:angry:

Pleier du å reise med 30 kg løst verktøy i en bag? ...eller 50 kg assorterte pyntegjenstander av metall? ...eller en bag full av laptoper og GPS'er? ...eller pleier du ta med deg tenningslåser, nøkkelsett, og sett med bilskilt hjemmefra når du skal til utlandet? :rolleyes:

Ja...

Nei...

Pleier du å reise med 30 kg løst verktøy i en bag? ...eller 50 kg assorterte pyntegjenstander av metall? ...eller en bag full av laptoper og GPS'er? ...eller pleier du ta med deg tenningslåser, nøkkelsett, og sett med bilskilt hjemmefra når du skal til utlandet? :rolleyes:

Uten å lage noen større "skittkasting", men alle er uskyldige inntil motsatt bevist, da synes jeg vi skal holde oss for gode til å mene noe vi sikkert kan ha rett i men ikke vet. The End

Kenneth - hva med sykler? jeg trodde polakkene var veldig glade i å ha med seg sykler hjem til Polen??

Wizz åpner nye ruten fra Katowice til Kyiv-Boryspil. -2-4-6-, siden 4 januari. Ikke interline fra Torp, men biletter koster bare 350 NOK t/r (uten reg. bagasje). Ved chansen og hvis overnatting på KTW lufthavna stoer ikke, kan man slik fly fra Torp for 700 NOK t/r til en av de vakraste steder i Osteuropa :)

Ihvertfall Kyiv er utroligt billig, også for Polakker!

Er vel bare hermetikk og polske spekepølser som ligger i lasterommet på de flyene der, så kan tenke meg det er tunge fly å snu ja:D

Må man skrive alt man tenker?
Hva med å vise litt diskresjon på et offentlig forum?
Jeg synes det rett og slett er uhøflig og frekt å generalisere på den måten som enkelte gjør, spesielt siden det faktisk er polakker som brukere på forumet.

Det forteller jo bare hvor lite du vet om Polen og polakker!

Ikke for å være frekk mot polakker eller noen ting. Men rampen har rett. Det er tungt å snu fly som kommer fra Polen. Nettopp fordi at det er bag som veier over 30kg pga. hermetikk som ligger oppi.

Back