Dette er en reaksjon på at Norwegian legger ned ruten Oslo-Wroclaw, og denne ruten ble ellers annonsert sammen med syv andre nye ruter fra Wroclaw.
Er Norwegian i ferd med å tape markedsandeler mellom Skandinavia og Polen, til blant annet Wizz?
Dette er en reaksjon på at Norwegian legger ned ruten Oslo-Wroclaw, og denne ruten ble ellers annonsert sammen med syv andre nye ruter fra Wroclaw.
Er Norwegian i ferd med å tape markedsandeler mellom Skandinavia og Polen, til blant annet Wizz?
Norwegian har lagt ned all trafikk mellom Stockholm Polen (Warszawa og Krakow), men øker fra seks til syv daglige mellom Oslo og Warszawa, i tillegg til at København-Warszawa åpnes.
Antar du snakker om syv ukentlige OSL-WAW
Blir CPH-WAW fløyet fra den polske eller danske basen? Uansett er jo dette snakk om en gjennåpning. CPH-WAW gikk vel 6 ganger om uken på det meste tidligere. Tok den selv engang da WAW fortsatt hadde Etiuda-terminalen :crowded :baeh
På polske humlete veier var ikke det en fornøyelse akkurat..
Spørsmålet mitt kan sikkert besvares av imm.
Ble litt gira på en tur til Praha jeg nå i romjulen. Var jo veldig billig for to personer kommer billetten på cirka 1000 kroner.
Men kan jeg kjøpe en trillekoffert som er innenfor målene for håndbagasje og ta denne med som håndbagasje? Egentlig ett teit spørsmål, men vil spare penger der jeg kan spare penger og da var bagasje, pri boarding og transport fra flyplassen de plassene der jeg vil spare først.
Klart du kan ta med en trillekoffert som håndbagasje. Bare hold deg innenfor 10 kilo så er alt i orden. Trillekofferter i "standard håndbagasjestørelse" er store nok for noen få dagers fritidsreise for de fleste.
Synd, og litt merkerlig, når de vel egentlig skulle fått mer konkurranse, men likevel ikke får det. Det bør i alle fall ligge snublende godt til rette for DY fra OSL nå! SAS har jo også lagt ned fra CPH. Selv bestilte jeg med AirBaltic via Riga, det var klart billist og enklest.
Synd dette.
Tipper Aerosvit søker slots neste år på OSL, om de klarer det "riktige" denne gangen.
Om ikke DY kommer de i forkjøpet, da.
For dårlig salg, kanskje?Men hvorfor kom ikke Aerosvit i år da? OSL-KBP lå jo ute for salg tilogmed, før de droppet ruten.
For dårlig salg, kanskje?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.