Nei, det var det ikke - men en annen årsak fra selskapets side.For dårlig salg, kanskje?
Nei, det var det ikke - men en annen årsak fra selskapets side.For dårlig salg, kanskje?
Ja jeg vet at det er spekulert i masse ting rundt dette, men det er vel bare rykter.Nei, det var det ikke - men en annen årsak fra selskapets side.
Europas vakre storbyer blir aldri "oppbrukte".
Byer som Paris, London, Berlin og Roma kan man reise til 100 ganger uten at de blir oppbrukt.
Personlig reiser jeg heller til Paris for femtiende gang fremfor Kiev.
Sjølvsagt. Tenkte mer på byer som Budapest, Krakow, til dels Praha, Tallinn, Riga etc.
Nå skal jeg ikke dra dette for mye OT, men Budapest og Praha er jo byer som har mye å by på når det gjelder kultur, arkitektur osv.
Jeg har f.eks vært i Budapest tre ganger, men føler ikke at byen er oppbrukt. Det er fortsatt masse jeg enda ikke har sett og opplevd. Det gjelder forresten Ungarn generelt, et utrolig facinerende land.
.
ruten ligger fortsatt ute for salg, så hvor har dere funnet ut at den blir lagt ned?
ruten ligger fortsatt ute for salg, så hvor har dere funnet ut at den blir lagt ned?
-Utreise fra Torp er onsdager klokken 15.10 med hjemreise søndager 17.40, eller samme tidspunkter fra søndag til onsdag.
Som det står i øverst er det sakset fra sb.no, men skal jeg gjette betyr det at rutetidspunktet er det samme onsdag og søndag og at du fritt kan velge om du vil reise onsdag - søndag eller søndag - onsdag. Men de sier ikke noe om søndag - søndag, så det får du nok ikke lov til.Dette var en litt knotete setning. Hva er det du mener her?
Som det står i øverst er det sakset fra sb.no, men skal jeg gjette betyr det at rutetidspunktet er det samme onsdag og søndag og at du fritt kan velge om du vil reise onsdag - søndag eller søndag - onsdag. Men de sier ikke noe om søndag - søndag, så det får du nok ikke lov til.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.