S. Holberg
ScanFlyer Gold
Re: Widerøe tar over Vestlink-produksjonen fra SAS
*FlyKSU var før meg
*
*FlyKSU var før meg
Last edited:
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
SAS bruker vel ikke lenger F-50 på OSL etter OSL-KSU ble ren 737 operasjon
Trivligt at WF kommer tilbake til HAU.
Mon tro om det i WFs lokaler er et tema å gjenåpne HAU-CPH i samme anledning. Den ruta ble jo i si tid lagt ned pga. flyet ble for lite disponert. Kanskje det er mulig å disponere et fly til CPH sammen med BGO/KSU fra HAU?
Hva med fokker mekkene i Bergen, hvor blir det av dem?
Så man skal holde på en utgått flytype for å skape variasjon i "landskapet" og holde flere mennesker i arbeid??
Kort fortalt: Nei.Et lite spørsmål, nå som WF trenger mer kapasitet, og SAS har 3 CRJ900NG stående i Canada, kan det tenkes at de har planer om å frigjøre kapasitet hos WF ved å ta over TRD-CPH ruta med de nye CRJ900?
Enligt ett rykte har piloterna i WF sagt ja vid omröstning till att erbjuda tjänster åt SAS piloter.
Litt av en bombe at WFF sa ja. 50 "frivillige" SAS piloter blir overført til WF med NULL i senioritesrettigheter!
Det er riktig...men med full oppsigelsesanienitet ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.