Re: Widerøe - Norwegian på Torp
Kunden har ansvar for å møte opp i tide... Jeg har mistet nok fly grunnet forsinkede flytog, bil-trøbbel og kø, og det ville ikke falle meg inn å ringe media eller forvente særbehandling. I alle fall ikke når jeg blir behandlet av en underleverandør, da deres handlingsrom og myndighet er som oftest er sterkt redusert.
Outsourcingspartnere får ikke betalt for å omgå reglene, de skal levere avtalt tjeneste til avtalt SLA. Spesialbehandling er i de fleste tilfeller fordyrende, og det har hverken flyselskap eller leverandør marginer til for tiden.Ja, det har du helt rett i. Men noen ganger er det lov å vise litt sunn fornuft
Eneste jeg reagerer på? Hvor lang tid brukte vedkommende i skranken på å argumenter med at der var stengt kontra å ekspedere de siste 15.
Vil anta innsjekk av disse 15 hadde tatt ca 5 mins, og med kommentarene om o/t til DY på TRF så burde de jo hatt tid i bøtter å spann allikevel
Kunden har ansvar for å møte opp i tide... Jeg har mistet nok fly grunnet forsinkede flytog, bil-trøbbel og kø, og det ville ikke falle meg inn å ringe media eller forvente særbehandling. I alle fall ikke når jeg blir behandlet av en underleverandør, da deres handlingsrom og myndighet er som oftest er sterkt redusert.