Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Og det er ikke problemer med søket. Det er bare. Stygt og uoversiktlig og opptil flere skritt tilbake i tid.
Jeg savner en enkel måte å sammenligne forslagene på, slik det var før.
Hvorfor all denne trykkinga for å få se forslag gruppert på pris?

Støttes! (men WF må se seg grundig slått av KLM)

I tillegg er det irriterende at når jeg søker på avansert søk, og så trykker på endre søk så kommer ikke de aktuelle dataene opp, men data får forrige "enkle" søk. Også lite intuitivt at det finnes flere gode priser enn det som vises, og at man må inn i filteret for å se det.

Vi har fått mange gode tilbakemeldinger også, men tar dette med oss videre ..

Vi har fått mange gode tilbakemeldinger også, men tar dette med oss videre ..
Du vet, vi er sære brukere som selv vet best hvordan vi vil ha det. Vi gir oss ikke før vi før et "avansert søk for oss som vet hva vi vil" eller et terminalbasert brukergrensesnitt :lol:

Vi er ikke helt fornøyd med reseponsen på de nye sidene, så vi har rullet et skritt tilbake .. Si gjerne fra hvis dere finner noe som butter ..

Dialogboks for Chat/hjelp dekker over deler av bookingvindu. Kan ikke lese hele teksten.

Nettleser: Chrome.

attachment.php

Attachments

• widerøe.jpg
    widerøe.jpg
    40.4 KB · Views: 1,278

Du fant selfvølgelig 'endags-søket' som har et eget display .. det kommer korreksjon etterhvert.. :p

Vi er ikke helt fornøyd med reseponsen på de nye sidene, så vi har rullet et skritt tilbake .. Si gjerne fra hvis dere finner noe som butter ..

Jeg ønsker at man med bare et trykk får opp ''info'' om flytype osv.... det er det jeg savner mest...

Søkeresultatene ser fryktelig rotete ut.

Samt at jeg ikke finner sorteringsmulighetene, altså enten etter avgangstid, reiosetid etc.

Det samme gjelder prisinformasjon.

Kjører FF 26.0

Edit:

Kan vel være tidligere nevnte endagssøk lengre opp..

Attachments

• WF_I.jpg
    WF_I.jpg
    71.5 KB · Views: 552
  • WF_II.jpg
    WF_II.jpg
    37 KB · Views: 547
Last edited:

Når begynte Widerøe å ta betalt for SMS om ruteendringer? Ser jeg ble belastet 10kr for en sms kl 13:51 i går (fra 2077 PSWinCom AS). Denne inneholdt bare ref.nr og rute, ingen informasjon om endringer. Fikk samtidig mail om at min rute var endret (bare flightnr endret).

På fly i rute så forsvinner muligheten til å rulle nedover på siden når man klikker inn og ut på rutenummeret eller forsinkelseskoden. Noe som gjør at man må reloade. Sikkert ikke det som står høyest på prioteringslista deres, men det er litt irriterende.

En ting til som hadde vært fint hadde vært muligheten for å trykke på en link på mobilnettsiden til WF, for så og kommet over til PC-nettsiden til WF...

På fly i rute så forsvinner muligheten til å rulle nedover på siden når man klikker inn og ut på rutenummeret eller forsinkelseskoden. Noe som gjør at man må reloade. Sikkert ikke det som står høyest på prioteringslista deres, men det er litt irriterende.

Opplever det samme selv, og hadde egentlig tenkt å skrive noen linjer… men det slapp jeg, så takk for det :-D

Back