Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Resultatmargin som slår de fleste ned i støvlene, sykefravær som er null og niks, nesten døgnåpen kundeservice og verdenskjent innen flybransjen for gode tekniske løsninger... Kan du forsøke å være litt mer seriøs, og kanskje forklare hva du mener med utsagnet ditt? (Dessuten er det jo relativt uhøflig å ønske meddebatanter nord og ned)
Ha ha Gutter....ønsker dere hverken nord eller ned....var det dumt da.....heheheh!

Hva skjer her? En overivrig 14 åring med for mye energi som ikke vet hva han/hun skriver lm? Dette må være en av de mer håpløse argumenteringen på en stund her inne.

Må bare si at jeg merker at jeg er meget glad for at la4gy ikke driver WIAS. :)

Hvor ofte rulleres det på Thailand skiftet?

Sidan eg ikkje har tid til å finne ut kvar eg skal melde dette nett no:

Om nokon WIAS-folk ser på dette:
Windows og Firefox 25.

På sida http://www.wideroe.no/mine-reiser så er knappen for "Se reiseplan" under Reiseinformasjon/Reisearkiv delvis skult (div ikkje stor nok?) Det same gjeld for bekreftelsesmeldinga når ein har fått tilsendt kvittering for gjennomførte reiser. Teksten kan ikkje lesast, men ein får til å markere den, kopiere og lime inn i notepad. :)

Sidan eg ikkje har tid til å finne ut kvar eg skal melde dette nett no:

Om nokon WIAS-folk ser på dette:
Windows og Firefox 25.

På sida http://www.wideroe.no/mine-reiser så er knappen for "Se reiseplan" under Reiseinformasjon/Reisearkiv delvis skult (div ikkje stor nok?) Det same gjeld for bekreftelsesmeldinga når ein har fått tilsendt kvittering for gjennomførte reiser. Teksten kan ikkje lesast, men ein får til å markere den, kopiere og lime inn i notepad. :)

Det har med 'responsive web' funksjoner å gjøre og vi har laget en quickfix. En permanent fix kommer etterhvert. Takk for at du sa ifra! :)

No prob! Feltet for billettnummer kunne egentlig hatt litt betre validering også. Skjer ingenting om billettnummer er feil, til dømes om ein får med eit mellomrom først i nummeret.

No prob! Feltet for billettnummer kunne egentlig hatt litt betre validering også. Skjer ingenting om billettnummer er feil, til dømes om ein får med eit mellomrom først i nummeret.

Mottatt - vi ser på den også. :up:

Vi har oppgradert til 'responsive web' på nettsidene våre .. får dere problemer, prøv å tøm cache først. Vi er klar over at det kan være litt surr med gammel Explorer - særlig IE9.

Mobilsidene er foreløpig uendret, men vil legges om når hovedsiden anses som stabil nok.

Post gjerne eventuelle problemer her eller send meg en mail på mow ætt wias.no

Vi har oppgradert til 'responsive web' på nettsidene våre .. får dere problemer, prøv å tøm cache først. Vi er klar over at det kan være litt surr med gammel Explorer - særlig IE9.

Mobilsidene er foreløpig uendret, men vil legges om når hovedsiden anses som stabil nok.

Post gjerne eventuelle problemer her eller send meg en mail på mow ætt wias.no

Man kan måske prøve ctrl+F5 inden man tømmer cachen?

Der man skal fylle inn pax-navn så er det et "Mystisk" anonymt felt, antar det er FQTV som skal inn der (skjermiblde fra Chrome)
wf.png

Man får ikke opp avansert søk dersom man har plugnins som blokkkerer Google analytics. Da virker ikke redirect til wftc2-wideroe.e-travel.com

Nye sida er fin på mobil. Fungerte greit. Aberet er at lista over flyplasser på fly i rute er betydelig kortare på den nye sida samanlikna med den gamle mobil-versjonen...

Back