Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

#1 Feil: Filter for "1 stopp" virker ikke. Swiss-flightene via ZRH står der uansett

#2 Feil: Prisene på toppen stemmer ikke med de laveste prisene i listen. Swiss står oppført som kr. 1705 (pluss bill.avgift skulle bli 1735), men kommer på kr. 1739 i listen.

#3 Uheldig: Første flightene står det "Scandinavian..." i headingen, det er både SAS og Swiss-flighter i den komboen. Dumt å ikke markere det.

Mistenker at #2 og #3 er relatert til hverandre
WFbug.jpg

En ting jeg ikke synes noe særlig om på wf.no er at muligheten til å søke på flere flighter på samme dato ikke er mulig på "avansert søk-flere destinasjoner". Pr. nå er det kun mulig å søke på 2 "bypar" pr. dag.
Eks : Forsøker CPH-ZRH,ZRH-AMS,AMS-CPH,CPH-TRD, alt på en dag og det fungerer ikke.

Ser ut som om denne feilen fortsatt er der. Var i kontakt med chaten for noen uker siden; de sa at det funket hos dem. Men fortsatt ikke her. Jeg får opp følgende, selv om jeg spesifiserer tidspunktene på dagen. Begynner man i provinsen havner man jo fort over 2 segmenter på samme dag.

"Følgende feil har oppstått
Inntil 2 segmenter kan forespørres for samme dato. Endre det siste valget og send forespørselen på nytt. (10203)
Avgangstiden for det siste valget er tidligere enn ankomsttiden for forrige flight. Endre valget. (10201)"

Er det forresten noen noen teknisk årsak til at man ikke kan gjøre avansert søk om man blokkerer trackeren fra Google Analytics?

Jeg booket akkurat denne i Business gjennom wf.no. Det er voldsomt så sjenerøse OZ har blitt med innsjekket bagasje ;) Og som *G får jeg vel ytterligere ett kolli gratis :lol:

30kolli.JPG

WF selger billetter til diverse selskaper så (nesten) alle flyplasser ligger inne.

Og der ligger irritasjonsmoment #1 med wf.no - nemlig at all verdens flyselskaper ligger der, uten at det betyr at det det går rutefly fra flyplassene som foreslås. Et søk på Singapore gir:

• Paya Lebar, Singapore, Singapore (QPG)
  • Changi, Singapore, Singapore (SIN)
  • Tengah, Singapore, Singapore (TGA)
  • Seletar, Singapore, Singapore (XSP)
Av disse fire er det kun én flyplass med rutetrafikk :headbang

Er jo kun FR (og DY?) som opererer fra RYG, og tviler på at WF selger billetter for dem.

Nei vi gjør ikke det, men vår database inkluderer så godt som alle kommersielle flyplasser i verden. Hvis noen vi har billettavtale med skulle finne på å fly fra Rygge vil de dukke opp uten at vi behøver å fikle med aktivering.

Nei vi gjør ikke det, men vår database inkluderer så godt som alle kommersielle flyplasser i verden. Hvis noen vi har billettavtale med skulle finne på å fly fra Rygge vil de dukke opp uten at vi behøver å fikle med aktivering.

Da skjønner jeg plutselig litt mer...

Sitter her og prøver å finne reg på morgendagens flighter, men det funker ikke. Faktisk får jeg ikke opp muligheter for å finne avgangsflighter i det hele tatt. Dette har det vært trøbbel med en stund nå. Det funker kun å sjekke reg sammme dagen, ikke dagen før eller etter. Er det bare meg, eller er det flere som har det slik?

Leter etter å spesifere selskap til SK og WF for å bestille ungdomsbilletter til Europa..

Wideroe har lenge kommet med litt snodige sider om du har scriptblocker o.l., bl.a. får du ikke opp avansert søk, men blir kastet til den vanlige siden om du blokkerer eks. sosiale medier (FB/Google etc). :rolleyes:

Aha, nå eksluderte jeg wf.no fra Adblock, problem løst, merkelig, mener det har gått før... :drunk:

Ja, dette skjedde for like veldig lenge siden (etter "UA-salget"). Men for noen år siden så var det samme problem.

Noen som kan fortelle hvordan man finner de rimlige SAS pluss bilettene på wf.no? Virker som enn kun får opp pris på pluss full flex?

Sliter med hotel + fly siden. Flyet ankommer 20.55 men umulig å velge hotel med innsjekking samme dato.

Det var rart? Har ingen problemer selv med fly som ankommer senere når jeg prøver selv .. fulle hoteller, kanskje? Hvor er det du booker?

Det var rart? Har ingen problemer selv med fly som ankommer senere når jeg prøver selv .. fulle hoteller, kanskje? Hvor er det du booker?

München 20 nov

15400779150_8bd8fe512c_h.jpg
[/url]wideroe by Kusch Aviation, on Flickr[/IMG]

Back