Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

OK, takk....visste ikke dette.
Virker som litt luksus for et selskap som bør spare penger for å overleve?

.

WIAS har ingen problemer med å tjene penger. Dessuten tror jeg, basert på tilleggstjenster for netthandel de selger andre selskaper, at det er greit å ha noenlunde "døgnåpent"

Wideroe reisebyrået er uavhengig fra SAS

Nå var det du som blandet inn SAS da...., Widerøe er jo p.t. eid av Nordland Fylke,
noe som jeg ALDRI kan forstå, blir jo ikke mer beroliget av at de ansatte ser ut til å drive billettkontor fra Thailand! Vær så snill å si at jeg har misforstått noe?

Nå var det du som blandet inn SAS da...., Widerøe er jo p.t. eid av Nordland Fylke,
noe som jeg ALDRI kan forstå, blir jo ikke mer beroliget av at de ansatte ser ut til å drive billettkontor fra Thailand! Vær så snill å si at jeg har misforstått noe?

Men at de er på kanten til å ikke overleve er nytt for meg

Nå har Widerøe drevet med dette noen år og klart å drive butikk på det, så jeg regner med at de nye kjøperne var klar over det før de kjøpte.

OK, takk....visste ikke dette.
Virker som litt luksus for et selskap som bør spare penger for å overleve?

De sparer penger på å la folk sitte der nede på dagtid, fremfor å bemanne på nattid her hjemme. Samme med WF avdeling i USA ;) Døgnbemanning uten tillegg for ukomfortabel arbeidstid på en genial måte.

De sparer penger på å la folk sitte der nede på dagtid, fremfor å bemanne på nattid her hjemme. Samme med WF avdeling i USA ;) Døgnbemanning uten tillegg for ukomfortabel arbeidstid på en genial måte.

Men herremindag.......vi snakker om Widerøe her....et lite drittselskap...ikke SAS eller LH!!
Skal Nordland fylke, TTS, og de andre betale for stormannsgalskap fra Widerø?
Dette er jaggu meg mer enn betenkelig, det er på grensen til galskap?

Men herremindag.......vi snakker om Widerøe her....et lite drittselskap...ikke SAS eller LH!!
Tror ikke du finner mange her inne som er enig med deg i det....

Sånn til info, jeg flyr heller WF enn SK ;)

Last edited:

Da kan du jo kontakte dem da, og si at de de har drevet med i flere år, og tydelgvis klart å drive butikk på, bare er galskap?

Tror ikke du finner mange her inne som er enig med deg i det....

Neida, sikkert ikke....men jeg forfatter et skriv til spørretimen, ikke sikkert det blir i morgen......touche?

Kanskje det lille "drittselskapet" har funnet ut av at det lønner seg å tilby 24t service og det således er billigere enn å ha en person jobbe nattskift fra Norge. Samt at ved å tilby denne tjenesten så har de funnet ut at de øker inntjeningen?
Du er heller neppe klar over at WIAS gjør mer enn å selge billetter? Ignorance a bliss er det vel noe som heter

Men gratulerer med månedens "Hans Bauge" pris :rolleyes:

Last edited:

Du er heller neppe klar over at WIAS gjør mer enn å selge billetter? Ignorance a bliss er det vel noe som heter Men gratulerer med månedens "Hans Bauge" pris :rolleyes:[/QUOTE said:
Hva da???????????????

Ja, det er stormannsgalskap å kjøpe et selskap som tjener penger? Widerøe Internet er et eget datterselskap av flyselskapet, og driver bl.a. reisebyråvirksomhet og svindelovervåking. Du kan jo regne på resultatmarginen før du gulper igjen
I 2011 hadde selskapet driftsinntekt på 28,4 millioner kroner og et overskudd på 8,4 millioner før skatt.
http://www.ranablad.no/nyheter_helgeland/article5928729.ece
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article2826120.ece
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article3870721.ece

Last edited:

Kort og godt - For min del ser det ut som dere driver på kanten av kanten....??
Ønsker dere nord og ned - dette er ikke sunn markedsføring!!

Kort og godt - For min del ser det ut som dere driver på kanten av kanten....??
Ønsker dere nord og ned - dette er ikke sunn markedsføring!!

Resultatmargin som slår de fleste ned i støvlene, sykefravær som er null og niks, nesten døgnåpen kundeservice og verdenskjent innen flybransjen for gode tekniske løsninger... Kan du forsøke å være litt mer seriøs, og kanskje forklare hva du mener med utsagnet ditt? (Dessuten er det jo relativt uhøflig å ønske meddebatanter nord og ned)

Back