Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Men et spm. Hvorfor kan jeg ikke booke studentbilletter med SAS på WF.no når jeg kan booke studentbilletter med WF på WF.no. Og jeg kan booke studentbilletter med SK på kilroy sine sider?

Kilroy har spesielle studentpriser med mange selskaper som du ikke får andre steder.

Hyggelig å se at så mange av dere er samtidig hos oss. Titt innom på morgenkvisten i morgen, så kanskje dere får se noe nytt ..

Litt mer interaktivt kart, inkl. pek og klikk om flyet er i rute

Der mangler noen ruter på kartet:
- BGO MAN
- SVG ARN
- MOL CPH
- (FRO HOV)
- (FRO FDE)

Så fly man jo fra LHR til både ARN, CPH og GOT. Men det er kanskje bevisst å ikke ta de med siden alle destinajonene er utforbi kartet....

Last edited:

Og BOO-BGO finns på kartet med strek, men lyser ikke lysegrønt når man trykker på en av stedene.....

Litt mer interaktivt kart, inkl. pek og klikk om flyet er i rute

+ at man nå kan velge hvilke myntenhet man vil bruke ved billettkjøp (NOK, SEK. EUR, USD,...).

Er det ikke mulig å booke SAS Plus med avansert søk? Finner bare "Økonomi med restriksjoner", "Business" og "Første klasse" - ikke fleksibel eller premium økonomi.

Er det ikke mulig å booke SAS Plus med avansert søk? Finner bare "Økonomi med restriksjoner", "Business" og "Første klasse" - ikke fleksibel eller premium økonomi.

Lurer på det samme. Fungerer på vanlig søk på enkeltstrekninger som f.eks OSL-SVG. Med da kommer det opp som "Flex" og "Full flex".

Lurer på det samme. Fungerer på vanlig søk på enkeltstrekninger som f.eks OSL-SVG. Med da kommer det opp som "Flex" og "Full flex".
Lurer på om det bare fungerer innenlands, f.eks. ved søk på BGO-CPH(-BGO) er resultatene presentert som ved avansert søk, dvs uten mulighet til å velge Plus etterpå.

Du kan bruke m.wf.no. Men finner bare billetter i Y,S,B og ikke de nye SAS Plus bookingklassene....

Jeg booket hvertfall for litt siden en SK "Full Flex" innenriksbillett hos WF.no som lå på samme prisnivå som SAS Plus. Og fikk velge sete helt fremme i flyet.

En ting jeg ikke synes noe særlig om på wf.no er at muligheten til å søke på flere flighter på samme dato ikke er mulig på "avansert søk-flere destinasjoner". Pr. nå er det kun mulig å søke på 2 "bypar" pr. dag.
Eks : Forsøker CPH-ZRH,ZRH-AMS,AMS-CPH,CPH-TRD, alt på en dag og det fungerer ikke.

Han er på nå .. hender det er litt ustabile linjer der nede i Thailand.

Det var ikke noe som hastet. :) Men tror det er første gang noensinne at jeg har kommet over stengt chat hos dere, så det er vel egentlig et kompliment. (Har kanskje hatt flaks som ikke har trengt å få tak i noen på lørdag/søndag. ;))

Bare av nysgjerrighet, kan du/dere si noe om hvor mange henvendelser som kommer midt på natten (f.eks. 01-05)? Eventuelt prosent av totalen hvis dere ikke kan/vil si absolutte tall.

Litt varierende, men det er fobausende mange. Men se på vennelisten din på Facebook hvis du er oppe midt på natten .. du vil bli forbauset over hvor mange som er oppe ved 2-3-4-tiden på natta ...

Gjelder 24 timers avbestilling for alle billetter som selges på WF.no, eller kun SK/WF?

Back