Wideroe har fått nye websider

Re: Wideroe har fått nye websider

Hvilket selskap, strekning og dato? Er jo ikke alle som tilbyr setereservasjon gjennom alle GDSer, eller i alle tidsrom.

Setereservasjon var der for ikke lenge siden når jeg booket før jul, det funket faktisk også (med Air Berlin).
Jeg har før kunnet gøre det på Lufthansa, men ikke sidste gang jeg forsøgte (FRA-SIN)

På de gamle WF sider kunne man lave seatreservations på longhaul som et led bookingprocessen, det ser ud til at være væk. Det er en skam.

Det går der det går ... som Discus sier, er det ikke alle som lar oss gjør det.
Noen lar oss også gjøre det for umiddelbart å svare 'Unable' etter at det er bekreftet.

Dette er det ikke vi som styrer, men prøv å kontakt oss på chat eller mail så kan vi prøve å hjelpe deg. Du kan også legge det i feltet for 'Eventuelle andre spesielle ønsker'
Eventuelt send meg en PM hvis det er noe 'sært' ..

Last edited:

Er TK sært? Fikk beskjed på chat (for halvannen mnd siden) om at det ikke gikk, i følge thy.com skal det være mulig 100 dager før avreise. Men kanskje bare direkte hos dem?

Last edited:

Husker ikke detaljer over hvem og hvilke men jeg får opp seteplaner på longhaul ihvertfall .. hvis du booket gjennom Widerøe må du gjerne sende meg en pm med bookingref og seteønske så kan jeg prøve ..

Vi er faktisk i dialog med Amadeus om dette .. skal ikke se bort fra at det plutselig vil skje noen endringer etter hvert ...

MOW: Kan du feilmelde til rette vedkommende at man ikke får søke etter ungdomsbilletter til Europa (utenom Skandinavia) fra forsiden? Det fungerer via avansert søk.

Error message –Please correct following errors
Youth tickets are not available between these destinations

Gjelder bare Widerøe og SAS sine ruter innen Skandinavia, og Widerøes ruter til/fra UK.

Ikke tilgjengelige for Europabilletter.

Ikke tilgjengelige for Europabilletter.
Joda, det er lenge siden det ble endret. Og det fungerer som sagt på wf.no med avansert søk.

Regler for ungdomsbillett

Gjelder:
• Reiser innen Skandinavia og Europa
• Ungdom 12-25 år med legitimasjon
Obs! Gjelder ikke for uledsaget barn 12-15 år som har behov for assistanse.
http://www.sas.no/Tilbud-og-priser/Priser/Ungdomsbilletter/Regler-for-Ungdomsbillett/
http://www.sas.no/Tilbud-og-priser/Priser/Ungdomsbilletter/

Det er som Peppep sier tilgjengelig via Avansert søk, hvor man kan definere Passasjertype Ungdom og SK som flyselskap, og man kan booke ungdomsbilletter også på SAS sine Europaruter.
Årsaken til at vi ikke har dette fra forsiden, er at vi selger billetter en hel rekke selskap rundt om i verden, og der vil et slikt valg rett og slett skape større problemer og mange feilmeldinger på alle andre selskap , som jo ikke har ungdomsbilletter.

Aha. Jeg tenkte at det kanskje var en bug/forglemmelse at det ikke var endret etter at reglene for billettypen ble endret. Takk for tilbakemeldingen. :)

Ein anna ting; funksjonaliteten der ein kunne velgje andre flyplassar enn dei i lista under fly-i-rute ved å editere URL er borte og kjem aldri tilbake? :(

Det begynner å bli mye av denne meldingen når man klikker på rutenummeret under "er flyet i rute" for å sjekke flyindivid ol. Hverken Blue1 sine maskiner ligger inne, Cimber sin ATR elller SAS sin nye A320. Blir dette fikset snart?

SAAB mangler også nå som den har begynnt å fly til SVG....

LN-MOW: regner med dette kanskje er ditt bord. Info teksten/bildet til LN-WIT må oppdateres med nytt flynavn; "Gloppen" Fikk navn for kort tid siden.

Fløy den her om dagen (Torsdag) og tok bilde av det nye "våpenskjoldet" og navnet.
WIT har jo flydd ett par uker på vestlandsproduksjon i det siste. Uvisst om de har hatt noen form for sermoni på Anda...

Er bare WIU og WIV igjen nå av -100'ne. Og mine forslag er sendt inn ;-D

Back