Flyet var leid inn fra det franske selskapet Blue Line i forbindelse med at fire av Widerøes Dash 8-Q400-maskiner er satt på bakken
Jeg hadde oppstart på samme maskin i formiddag å fikk den tilslutt ut etter spøling og bannskap pga mangelfull brøyting og strøing.
Med det systemet de har for brøyting på wærnes er det i heletatt rart det går fly der på vinteren.
Ikke uvanlig at det ligger igjen snøskavler der fly skal taxe inn og kjøre veier er ikke brøyta i hele tatt.
Trivelig å spre litt bagasje utover foran passasjerene:angry:
Virker ikke som vi som handler flyene er ønsket på værnes da det stikkes kjepper i hjulene våre der det er mulig.
Vi genererer vel ikke nok penger inn i avinorkista
Problemet i BOO er at Forsvaret stenger banen for brøyting når det passer dem, uten å være fleksible i forhold til trafikk.
Jeg hadde oppstart på samme maskin i formiddag å fikk den tilslutt ut etter spøling og bannskap pga mangelfull brøyting og strøing.
Med det systemet de har for brøyting på wærnes er det i heletatt rart det går fly der på vinteren.
Ikke uvanlig at det ligger igjen snøskavler der fly skal taxe inn og kjøre veier er ikke brøyta i hele tatt.
Trivelig å spre litt bagasje utover foran passasjerene:angry:
Virker ikke som vi som handler flyene er ønsket på værnes da det stikkes kjepper i hjulene våre der det er mulig.
Vi genererer vel ikke nok penger inn i avinorkista
Det er Avinor som brøyter på Værnes. Og, nei de er ikke trege til å brøyte banene, men det er ikke optimalt med brøyting på apron.........
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.