SAS-Steward
ScanFlyer Gold
Fantastisk rapport, kjenner at jeg synes det er litt trist at den er over. Herlige bilder og lesning. Og det pirrer lysten for en tur til Nord Korea.
Igjen tusen takk
))
Igjen tusen takk

Det stemmer nok.(Men dere dro før oss fra PEK)
Det stemmer nok.(men det var faktisk 2 stk. IL-62 som fløy t/r PEK den dagen ... )
Quote:
Dette var like ' hemmelig' som IL-14 eksistens var så sent som i mai. Ingen hadde mandat til å uttale seg om flyet, det nærmeste vi kom var 'maintanance'. Det blir vel enten malt om og satt i trafikk eller brukt som delefly, det skal neppe tilbake til Cubana.
Quote:
Og sånn ser det inni.
http://reise.aftenposten.no/reise/Slik-ser-hotellbloffen-egentlig-ut-24931.html#.UG8RPa4Y2vk
Oi! Det betyr jo at det var tre flighter fra Beijing til Pyongyang på en dag!
Det var faktisk 4 !
2x IL-62, Tupolev 204 og Tupolev 154b.![]()
Også ble det ikke et Flyprat-treff i Pyongyang? Dere kunne jo blitt historiske!
Og jeg havnet selvfølgelig på TU-204'en![]()
TU-204´n var vel den ordinære avgangen, de andre ekstra-flighter, vår IL-62 var på en måte spesialbestilt, og garantert av Air Koryo.
Nei, dere var på den ordinære flighten (JS152) bortsett fra at IL-62 var garantert. Vår gruppe skulle egentlig også vært på den flighten, men vi fikk en mail fra Korea konsult noen dager før avreise at vi var flyttet over på en ekstra-flight (JS322)![]()
Sorry![]()
Før jeg tok shuttlen bort til Hilton ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.