L1011-500
ScanFlyer Silver
Hehe, vi bodde visst på samme hotell samme natt og
Hahaha! Jeg kan ikke annet enn å le, helt utrolig

Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hehe, vi bodde visst på samme hotell samme natt og

Bodde på rom med en meget hyggelig finne, som viste seg å være like gal etter fly og luftfart som meg selv/QUOTE]
Ikke vår savnede Blue1 MD-95 kaptein vel ?
Hvor mye kostet det? Hvordan var maten? Var det mye stress med visumet osv -- måtte man oppsøke en Nord Koreansk ambassade feks? Ja det var vel de spørsmålene jeg hadde.

Bodde på rom med en meget hyggelig finne, som viste seg å være like gal etter fly og luftfart som meg selv/QUOTE]
Ikke vår savnede Blue1 MD-95 kaptein vel ?
Nei, denne karen solgte kassaaparaterMen han var på samme flight som deg, han bare møtte opp ved skranken litt tidlig og spurte om han kunne være med JS152 isteden for JS322!

Har hatt lyst til å reise til NK leeeenge!
 Har hatt lyst til å reise til NK leeeenge!Håper dere fikk bonuspoeng for flighten FNJ-PEK!
 Må nok møte opp hos EB-retro personlig med katana da
 Må nok møte opp hos EB-retro personlig med katana da 
Jeg har sendt kopi av billetten og boarding pass til EuroBonus retro, så det bli spennende å se om jeg får noen poengHåper dere fikk bonuspoeng for flighten FNJ-PEK!
I prinsippet skal det vel gå an å ta ut bonusreise med Air China til FNJ.
Fin rapport!

Hvor mye cash hadde du med inn som euro? Holdt det? Antar visakortet er ganske verdiløst i det landet?
Lykke til sier jeg bareMå nok møte opp hos EB-retro personlig med katana da

Jeg var i Sør-Korea i sommer og var i DMZ sonene og så mot nord så det var kult å se din utsikt mot sør
 Jeg var i Sør-Korea i sommer og var i DMZ sonene og så mot nord så det var kult å se din utsikt mot sør  Jeg kunne godt tenkt meg å tatt en tur som din - det ser ut til å være en meget spesiell opplevelse. Igjen, takk for et supert reisebrev og mange flotte bilder.
 Jeg kunne godt tenkt meg å tatt en tur som din - det ser ut til å være en meget spesiell opplevelse. Igjen, takk for et supert reisebrev og mange flotte bilder.Hvor mange var dere i gruppen du reiste med?

Ettersom jeg sitter på jobben har jeg ikke fått tid til å lese alt, men fy fader for noen bilder. Jeg sparer lesingen til ikveld. Det ser tilsynelatende ut som et vakkert land, men det er leit å tenke på at det er mange skyggesider. Planlegger en større Asia-tur neste år, og jeg vil definitivt bruke denne rapporten i planleggingen. Nå er det tilbake til arbeid for min del! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge ut så mange flotte bilder!

:up:
:up:We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.