L1011-500
ScanFlyer Silver
Hehe, vi bodde visst på samme hotell samme natt og![]()
Hahaha! Jeg kan ikke annet enn å le, helt utrolig

Hehe, vi bodde visst på samme hotell samme natt og![]()
Bodde på rom med en meget hyggelig finne, som viste seg å være like gal etter fly og luftfart som meg selv :colgate: /QUOTE]
Ikke vår savnede Blue1 MD-95 kaptein vel ?
Hvor mye kostet det? Hvordan var maten? Var det mye stress med visumet osv -- måtte man oppsøke en Nord Koreansk ambassade feks? Ja det var vel de spørsmålene jeg hadde.
Bodde på rom med en meget hyggelig finne, som viste seg å være like gal etter fly og luftfart som meg selv :colgate: /QUOTE]
Ikke vår savnede Blue1 MD-95 kaptein vel ?
Nei, denne karen solgte kassaaparaterMen han var på samme flight som deg, han bare møtte opp ved skranken litt tidlig og spurte om han kunne være med JS152 isteden for JS322!
Håper dere fikk bonuspoeng for flighten FNJ-PEK!![]()
Jeg har sendt kopi av billetten og boarding pass til EuroBonus retro, så det bli spennende å se om jeg får noen poengHåper dere fikk bonuspoeng for flighten FNJ-PEK!![]()
I prinsippet skal det vel gå an å ta ut bonusreise med Air China til FNJ.
Fin rapport!
Hvor mye cash hadde du med inn som euro? Holdt det? Antar visakortet er ganske verdiløst i det landet?
Lykke til sier jeg bare :lol: Må nok møte opp hos EB-retro personlig med katana da![]()
Hvor mange var dere i gruppen du reiste med?
Ettersom jeg sitter på jobben har jeg ikke fått tid til å lese alt, men fy fader for noen bilder. Jeg sparer lesingen til ikveld. Det ser tilsynelatende ut som et vakkert land, men det er leit å tenke på at det er mange skyggesider. Planlegger en større Asia-tur neste år, og jeg vil definitivt bruke denne rapporten i planleggingen. Nå er det tilbake til arbeid for min del! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge ut så mange flotte bilder!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.