Washington (IAD) til Albany 16. mai?

Cecilie

ScanFlyer Crusty
Medlem
Dette er vel strengt tatt New York City-tråden men jeg prøver meg her allikevel:

Noen greie måter å komme seg fra IAD til ALB torsdag 16.mai om kvelden, som ikke koster 2500,-? Det var det rimeligste både Widerøe og united.com klarte å hoste opp.

Eventuelt hva koster en enveis EB-award billett mellom de to plassene? 60% av 25000 poeng?

Re: Reiser til New York- tips og triks mottas med takk (New York-tråden 2012/2013)

Sjekket fra BWI eller DCA med leiebil annen transport fa IAD og dit?

Last edited:
Chinatown buss bør ta deg dit for 40-50$. Men da blir det fort 8-9 t på buss via NYC....

Chinatown buss bør ta deg dit for 40-50$. Men da blir det fort 8-9 t på buss via NYC....
Hvis bakketransport er et alternativ hadde jeg foretrukket tog til NYC og buss derfra (med mindre det er tungvint å bytte mellom tog/buss, f.eks pga avstand mellom stasjonene, har ikke sjekket det). Eventuelt leiebil hele eller deler av veien.

Det ble UA IAD-ALB og EWR-BOS (!)-IAD på returen 21.mai. Langt i fra billig, men når turen over atlantern kostet meg så og si ingenting, så får det så være. Jeg får meg en fin tur til Upstate New York i alle fall!

Back