• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Washington (IAD) til Albany 16. mai?

Cecilie

ScanFlyer Crusty
Medlem
Dette er vel strengt tatt New York City-tråden men jeg prøver meg her allikevel:

Noen greie måter å komme seg fra IAD til ALB torsdag 16.mai om kvelden, som ikke koster 2500,-? Det var det rimeligste både Widerøe og united.com klarte å hoste opp.

Eventuelt hva koster en enveis EB-award billett mellom de to plassene? 60% av 25000 poeng?

Re: Reiser til New York- tips og triks mottas med takk (New York-tråden 2012/2013)

Sjekket fra BWI eller DCA med leiebil annen transport fa IAD og dit?

Last edited:
Chinatown buss bør ta deg dit for 40-50$. Men da blir det fort 8-9 t på buss via NYC....

Chinatown buss bør ta deg dit for 40-50$. Men da blir det fort 8-9 t på buss via NYC....
Hvis bakketransport er et alternativ hadde jeg foretrukket tog til NYC og buss derfra (med mindre det er tungvint å bytte mellom tog/buss, f.eks pga avstand mellom stasjonene, har ikke sjekket det). Eventuelt leiebil hele eller deler av veien.

Det ble UA IAD-ALB og EWR-BOS (!)-IAD på returen 21.mai. Langt i fra billig, men når turen over atlantern kostet meg så og si ingenting, så får det så være. Jeg får meg en fin tur til Upstate New York i alle fall!

Back