• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Med SAS og United til New York i economy og business

Synes du er over dammen støtt, jeg. Flott rapport i alle fall, fin søndagslitteratur for min del. Takk skal du ha!

Knallrapport! Kan nesten se deg for meg om du hadde stått og gomset strandaskinke i tollen i USA. :)

Lettlest og underholdende :)

Takk takk :)

Synes du er over dammen støtt, jeg. Flott rapport i alle fall, fin søndagslitteratur for min del. Takk skal du ha!

Det har blitt noen turer i det siste ja. Tusen takk for hyggelig kommentar!

Knallrapport! Kan nesten se deg for meg om du hadde stått og gomset strandaskinke i tollen i USA. :)

Om-nom-nom-nom :colgate: Takk takk for ein fin kommentar Fnate!

Flott rapport, syntes det kommer TR fra deg titt og ofte og de er alltid vært å lese:-)

Hyggelig at du tar deg tid til å lese :) Det gjør "bryet" med å sette det sammen til noe greit og leselig, verdt det ;) Takk for kommentar!

Takk for flott rapport!
Har sendt en link til min kollega som solgte deg billetten :-)

Jo takk for hyggelig kommentar!
Forumverdenen er ikke større enn det, nei! Han kollegaen din skulle bare visst at jeg kom meg t/r over dammen i biz for 1500 NOK (+OT lottokupong og navneendring) ;)

Re: UA1455 BOS-IAD

En fin-fin TR fra Sørlandet dette!
Gleder meg til å lese NR-TRen :)

Har ingen bilder eller noe spesielt å berette om fra denne flighten, annet enn at jeg drakk en Diet Coke og var fornøyd med livet!
Det der er et herlig følelse å ha når man er ute og flyr! :fly

Men skjønner ikke hvorfor det ble rad 7 på CPH-KRS. Jeg skyr den raden på Q400, det er jo RETT ved propellen. Finnes ikke mere bråk i den maskinen enn der.

Takk for titten, Optiontown kan ofte være flotte saker! Skjønner jeg har tilgode å oppleve mer av det "ekte" USA fremfor de vanlige storbyene, settes herved på smørbrødlisten :)

En fin-fin TR fra Sørlandet dette!
Gleder meg til å lese NR-TRen :)

Det der er et herlig følelse å ha når man er ute og flyr! :fly

Men skjønner ikke hvorfor det ble rad 7 på CPH-KRS. Jeg skyr den raden på Q400, det er jo RETT ved propellen. Finnes ikke mere bråk i den maskinen enn der.

Tusen takk for det! Rad 7 ble valgt hovedsaklig pga at det er langt fremme i flyet. Bråk?!?!??! Deilig lyd, heter det :D

Takker for en strålende rapport! Du skriver veldig bra :)

Tusen takk for det :) Hyggelig!

Finfin rapport! Fikk ikke litt lyst til å reise igjen nå... :)

Tusen takk! Løp og bestill en billett! Man blir ikke yngre ;)

Takk for titten, Optiontown kan ofte være flotte saker! Skjønner jeg har tilgode å oppleve mer av det "ekte" USA fremfor de vanlige storbyene, settes herved på smørbrødlisten :)

Takk for hyggelig kommentar! OT har funket veldig bra for meg i år, med 2/2 forsøk som har gått gjennom :) I fjor gikk 0/3 forsøk gjennom for meg så jeg har hatt litt mer flaks i år.

USA har så uendelig mye å tilby. Noe av det jeg ser tilbake på med de beste minnene, er late august-dager ved en liten innsjø i Nebraska. Langt unna det som heter storbyer og fornøyelsesparker. Ellers har jeg funnet ut av at alle steder har noe unikt å tilby. Det gjelder bare å finne det :)

Flott rapport, Cecilie!

Er selv ikke noen stor fan av USA, men din rapport øker reiselysten betydelig. Ser frem til flere slike rapporter:-)

Back