Med SAS og United til New York i economy og business

Veldig bra rapport :-) Artig å få en så flitt tur til den prisen :-) Dagrom i loungen på CPH var nytt for meg, men ser at det står oppført som en av fordelene ved EBG. Kostet det noe?

Veldig bra rapport, tusen takk. Gøy at rapporten ble krydret med et nostalgisk tilbakeblikk :) Vi satt i loungen på OSL samtidig 16. mai, bra å se at du fikk en fin tur!

Re: Oppsummering

Oppsummering

Til å være en billett som ble booket 2 dager før avreise, til 2000,- med navneendring + 2500,- for OptionTown på returen, og å få business begge veier over dammen, må jeg si dette virkelig var en “bargain” reise. Lake George-området og Upstate New York var nytt for meg, og jeg likte meg veldig godt der.

USA er landet jeg “can't get enough of” men samtidig føler jeg at de lange køene i immigrasjonen vil være ødeleggende for turismen dit og sånn sett tviler jeg litt på når jeg eventuelt skal reise dit på ferie igjen. Alternativet er såklart Icelandair til KSFB :p

SAS er gjennomført solide på hva de leverer av tjenester til meg på tur. Fra dedikert innsjekk til fast track og lounge, er reiseopplevelsen for meg veldig positiv. Hyggelig med oppgradering også. Men det aller beste med alle flyreisene var uten tvil AH Lilli. Som jeg også skrev til SAS på Facebook “Hun må dere ta godt vare på”

Maten i C var veldig bra. Setene får nok kritikk fra andre, så jeg skal bare si at jeg sover mye bedre i en skråbenk enn i setene bakerst i bussen. Jeg synes fortsatt SASs sine biz-seter er bedre enn de gamle til Lufthansen.

Jau, det var vel det. Så takk for at du tok deg tid til å lese denne rapporten. Jeg har alt for mye på hjertet når jeg skal skrive trip reports, så dere får bare holde ut :p

Upcoming Cecilie Trip Reports (tm):
SAS Minus til ARN
Norge Rundt med Savipix

Kjempeflott og artig TR.

Re: SK208 KRS-OSL

Presterte også å søle melken som var beregnet til teen, på buksen min. Great, tenkte jeg, og det er enda 20 timer til jeg er fremme og kan skifte :p

Min bag kom som nummer 1 (av 2 totalt fra SK208). Jeg gikk ut i ankomsthallen og tok rulletrappen opp til avgangshallen hvor jeg raskt fikk lokalisert Eurobonus gull-skranken.

Jeg kom til å lure på hvorfor du ikke skiftet bukse på OSL?

Beklager at jeg ikke ser poenget.

Hun hadde tilgang til kofferten, og med mindr de har bygget en kiosk på utsiden, finnes det f.eks. et handicap-toaleett i ankomsthallen med god plass til å skifte.

Skal ordlegge meg annerledes neste gang. Jeg syntes bare det var en morsom detalj du påpekte Martin. Ser også poenget ditt meget godt.

Super rapport!
Fantastisk uttelling og flott rapportering!

Skulle ønske du reiste litt oftere, hehe!!

BF:cool2

FLOTT rapport som vanligt av korrespondenten i Arendal! Det är precis som att vara med på turen själv :)

(och koppen står fint i samlingen ;) )

Jo takk for det :)

Takk for en herlig rapport Cecilie! Virker som du hadde en kanonbra tur. Immigrasjon i USA kan være en skikkelig hodepine i blant. Men så fint at du fikk booket om.

Takker for det! Turen var kjempebra den! Immigrasjonen var en pain denne gangen også. United var snille og booket om gratis, så det er pluss i boken!

Takk for den. Samme maskin Som jeg selv fløy tur/retur (den andre) Washington for noen år siden og også samme maskin som jeg fløy min eneste KRS-OSL med :D

Har også en gang gått god for at nødutgangen (høyre fremre overwing) på LN-RCN virket ;)

Synes selv immigrasjonen er et irritasjonsmoment men det har ikke stoppet meg fra å reise dit ennå.

Fløy du OY-KBM KRS OSL? Eller RCN? Nu ble jeg forvirret :p

Nei det har ikke stoppet meg heller.. Enda...

Takker for hyggelig rapport, du skriver som vanlig bra og underholdende :)

Tusen takk for det :)

Helt topp.. ...:D

Thænks! :colgate:

Veldig bra rapport :-) Artig å få en så flitt tur til den prisen :-) Dagrom i loungen på CPH var nytt for meg, men ser at det står oppført som en av fordelene ved EBG. Kostet det noe?

Tusen takk! Ja det var virkelig en flott tur for en billig penge. Det var første gang jeg benyttet meg av dagrommet selv faktisk. Det ligger i hjørnet til høyre når du kommer opp trappen. Det var gratis å bruke. Nøkkel får du nede i resepsjonen.

Veldig bra rapport, tusen takk. Gøy at rapporten ble krydret med et nostalgisk tilbakeblikk :) Vi satt i loungen på OSL samtidig 16. mai, bra å se at du fikk en fin tur!

Takker for hyggelig kommentar! Ja det så jeg da du skrev i god morgen-tråden. Artig :) Vi burde få et eget Flyprat-hjørne der!

Kjempeflott og artig TR.

Takk for det!

Lysende, pr. usual! :up:

Thank you mister!

Jeg kom til å lure på hvorfor du ikke skiftet bukse på OSL?

Lol ja det kan du si. Jeg fikk ordna med en våtserviett på Galemoen så det gikk greit. Hadde kun en bukse med meg, og ville ikke skifte til shorts i Oslo og reise i det. Vasket derfor flekken bort og overlevde turen ;)

Super rapport!
Fantastisk uttelling og flott rapportering!

Skulle ønske du reiste litt oftere, hehe!!

BF:cool2

Takk for det Bizflyer! Jeg var maks heldig ;)

Oftere? :drunk: Føler jeg nesten ikke har vært hjemme i år, jo :colgate:

Takk for flott rapport! :up:

Takk for det pgaa!

Herlig rapport :)

Tusen takk :)

Fløy du OY-KBM KRS OSL? Eller RCN? Nu ble jeg forvirret :p

Mente RCN på KRS-OSL ja. Tror KBM og RCN er to av få SAS-maskiner jeg har flydd mer enn en gang, i tillegg til at mine foreldre fløy RCN en gang, samt at jeg fikk teste nødutgangen på den ved en helt annen anledning :D

Stiller meg bak de tidligere innleggene, kjempeflott TR! Kan forøvrig relatere godt til de ubrukelige flybusstidene til Nettbuss (og Nettbuss generelt, men det er en annen historie).

Stiller meg bak de tidligere innleggene, kjempeflott TR! Kan forøvrig relatere godt til de ubrukelige flybusstidene til Nettbuss (og Nettbuss generelt, men det er en annen historie).

Tusen takk for det Henrik! :D Ja, rutetidene til Nettbuss er rimelig ubrukelig her på Sørlandet.

Takker for en helt super rapport :-) Immigrasjon er tydeligvis noe som tar tid over dammen, stod selv 40 minutter med få andre fly ankommet samtidig. Kult at du fikk Optiontown gjennom for hjemreisen! Vet du hvordan belegget var i de bakre klasser?

Takker for en helt super rapport :-) Immigrasjon er tydeligvis noe som tar tid over dammen, stod selv 40 minutter med få andre fly ankommet samtidig. Kult at du fikk Optiontown gjennom for hjemreisen! Vet du hvordan belegget var i de bakre klasser?

Hei, og takk for hyggelig kommentar :) De tre innreisene jeg har hatt i år har vært forskjellige. Første gangen var på EWR på terminal C, ta gikk jeg rett gjennom som nr 2 i køen. Andre gangen var på T5 på ORD. Det tok 1,5 time i kø, samme som nå i IAD. Blandede opplevelser med andre ord. Når det går smooth er det helt greit, men når det stopper totalt opp, slik som på ORD og IAD, så frister det lite til gjentakelse.

Jeg husker ikke helt, men minnes fra flightstats.com-tallene jeg fikk da jeg sendte inn "lottokupongen" at det var rimelig fullt bak i cattle class.

Takk for fin rapport! Ser ut som at du hadde en flott tur! :)

Tusen takk for the Islending! Jeg hadde en super tur :)

Back