Oppsummering
Til å være en billett som ble booket 2 dager før avreise, til 2000,- med navneendring + 2500,- for OptionTown på returen, og å få business begge veier over dammen, må jeg si dette virkelig var en “bargain” reise. Lake George-området og Upstate New York var nytt for meg, og jeg likte meg veldig godt der.
USA er landet jeg “can't get enough of” men samtidig føler jeg at de lange køene i immigrasjonen vil være ødeleggende for turismen dit og sånn sett tviler jeg litt på når jeg eventuelt skal reise dit på ferie igjen. Alternativet er såklart Icelandair til KSFB
SAS er gjennomført solide på hva de leverer av tjenester til meg på tur. Fra dedikert innsjekk til fast track og lounge, er reiseopplevelsen for meg veldig positiv. Hyggelig med oppgradering også. Men det aller beste med alle flyreisene var uten tvil AH Lilli. Som jeg også skrev til SAS på Facebook “Hun må dere ta godt vare på”
Maten i C var veldig bra. Setene får nok kritikk fra andre, så jeg skal bare si at jeg sover mye bedre i en skråbenk enn i setene bakerst i bussen. Jeg synes fortsatt SASs sine biz-seter er bedre enn de gamle til Lufthansen.
Jau, det var vel det. Så takk for at du tok deg tid til å lese denne rapporten. Jeg har alt for mye på hjertet når jeg skal skrive trip reports, så dere får bare holde ut![]()
Upcoming Cecilie Trip Reports (tm):
SAS Minus til ARN
Norge Rundt med Savipix
Presterte også å søle melken som var beregnet til teen, på buksen min. Great, tenkte jeg, og det er enda 20 timer til jeg er fremme og kan skifte![]()
Min bag kom som nummer 1 (av 2 totalt fra SK208). Jeg gikk ut i ankomsthallen og tok rulletrappen opp til avgangshallen hvor jeg raskt fikk lokalisert Eurobonus gull-skranken.
Jeg kom til å lure på hvorfor du ikke skiftet bukse på OSL?
Hah! Hilarious!
Beklager at jeg ikke ser poenget.
Hun hadde tilgang til kofferten, og med mindr de har bygget en kiosk på utsiden, finnes det f.eks. et handicap-toaleett i ankomsthallen med god plass til å skifte.
FLOTT rapport som vanligt av korrespondenten i Arendal! Det är precis som att vara med på turen själv
(och koppen står fint i samlingen)
Takk for en herlig rapport Cecilie! Virker som du hadde en kanonbra tur. Immigrasjon i USA kan være en skikkelig hodepine i blant. Men så fint at du fikk booket om.
Takk for den. Samme maskin Som jeg selv fløy tur/retur (den andre) Washington for noen år siden og også samme maskin som jeg fløy min eneste KRS-OSL med
Har også en gang gått god for at nødutgangen (høyre fremre overwing) på LN-RCN virket
Synes selv immigrasjonen er et irritasjonsmoment men det har ikke stoppet meg fra å reise dit ennå.
Takker for hyggelig rapport, du skriver som vanlig bra og underholdende![]()
Helt topp.. ...![]()
Veldig bra rapportArtig å få en så flitt tur til den prisen
Dagrom i loungen på CPH var nytt for meg, men ser at det står oppført som en av fordelene ved EBG. Kostet det noe?
Veldig bra rapport, tusen takk. Gøy at rapporten ble krydret med et nostalgisk tilbakeblikkVi satt i loungen på OSL samtidig 16. mai, bra å se at du fikk en fin tur!
Kjempeflott og artig TR.
Lysende, pr. usual! :up:
Jeg kom til å lure på hvorfor du ikke skiftet bukse på OSL?
Super rapport!
Fantastisk uttelling og flott rapportering!
Skulle ønske du reiste litt oftere, hehe!!
BF:cool2
Takk for flott rapport! :up:
Herlig rapport![]()
Fløy du OY-KBM KRS OSL? Eller RCN? Nu ble jeg forvirret![]()
Stiller meg bak de tidligere innleggene, kjempeflott TR! Kan forøvrig relatere godt til de ubrukelige flybusstidene til Nettbuss (og Nettbuss generelt, men det er en annen historie).
Takker for en helt super rapportImmigrasjon er tydeligvis noe som tar tid over dammen, stod selv 40 minutter med få andre fly ankommet samtidig. Kult at du fikk Optiontown gjennom for hjemreisen! Vet du hvordan belegget var i de bakre klasser?
Takk for fin rapport! Ser ut som at du hadde en flott tur!![]()